Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dlaczego wyginęły dinozaury Nosorowski wysyłka 24h

09-05-2015, 22:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.80 zł     
Użytkownik jacknet-academy
numer aukcji: 5166172187
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 09-05-2015 22:49:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.

 

Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Dlaczego wyginęły dinozaury" - Dariusz Nosorowski

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie I - 2012
ISBN [zasłonięte]978-8301-629-9
Książka drukowana
ilość stron: 224
cena katalogowa: 34,90 zł
nasza cena: 25,80 zł


 


Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem.
Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość.
Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się "sprzedać".

Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku?

Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów,
prędzej czy później wyginą - jak dinozaury.
Nie bądź nim.

Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient często może mieć poczucie,
że traktuje się go jak produkt: jest ważny dopóty, dopóki "nie wciśnie" mu się tej czy innej rzeczy,
dopóki nie powie "tak" do słuchawki. Może pomyślisz, że to przesada.
Czy aby na pewno?

 


"[...] Mówi się, że celem działalności każdego przedsiębiorstwa, a nawet determinantem jego istnienia, jest zadowolony klient. Dość często jednak usługi czy produkty nie mają nic wspólnego ze zwiększaniem naszego (jako klientów) zadowolenia. Kreuje się produkt i potrzebę na niego. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości celem istnienia przedsiębiorstw przestanie być produkcja i sprzedaż za wszelką cenę. Coraz częściej do głosu dochodzi teza: Dzisiaj ludzie kupują od tych, których znają, jutro będą kupować od tych, którym ufają.

I to jest wyzwanie stawiane przed firmami, które przecież istnieją po to, by dostarczać określone usługi czy produkty wybranej grupie klientów. Dzisiaj kupuję, ponieważ znam daną markę, lubię ją czy nawet się z nią identyfikuję. Ale jutro wybiorę firmę, której ufam, której produkty w pełni zaspokajają moje potrzeby. Wybiorę firmę, która dodatkowo przyczynia się do rozwoju mojego otoczenia i stawia nie tylko na zysk, ale też cechuje się wysoką odpowiedzialnością społeczną [...]."

fragment książki "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"
Dariusza Nosorowskiego

 

Jak wyróżnić się z tłumu
i sprzedawać zgodnie z etyką
oraz własnym sumieniem?

Możesz potraktować klienta jak równego sobie, pokazać mu,
że nie jest dla Ciebie tylko kolejnym sukcesem w sprzedaży.
A to sprawi, że zarówno Ty, jak i on będziecie zwycięzcami.

 

Jak sprzedawać zarówno skutecznie, jak i etycznie
i nie jednorazowo? Czego dowiesz się z tej książki?

  • dlaczego ludzie cokolwiek kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie;
  • jak powinien wyglądać proces sprzedaży;
  • jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces;
  • jak, będąc sobą, wygrać na rynku;
  • jak etycznie pokonać rywali i budować swoją przewagę konkurencyjną.

To praktyczne spojrzenie na sprzedaż w realiach polskich osoby,
która przeszła wszystkie szczeble w hierarchii handlowca.

 

Dla kogo jest publikacja
"Dlaczego wyginęły dinozaury
[...]"?

  • dla każdego, kto chce być pewien, że jeśli zacznie swoją karierę w sprzedaży, to będzie ona skazana na sukces;
  • dla każdego, kogo sprzedaż pociąga i chce posiąść wiedzę, która pomoże mu odnieść sukces na obecnym rynku handlu w Polsce;
  • dla każdego, kto ma możliwość podjęcia takiej pracy;
  • dla sprzedawcy, który chce podnieść poziom skuteczności swojej sprzedaży; podążać za nowoczesnym podejściem do sprzedaży;
  • dla każdego, kto chce zdobyć zaufanie klienta; sprzedawać zgodnie z własną osobowością, etycznie, zgodnie ze swoimi wartościami;
  • dla każdego, kto czuje, że sprzedając, nie jest naturalny, spójny z własną osobowością;
  • dla kogoś, kto awansował i ma teraz grupę sprzedawców, których chce wyszkolić na skutecznych handlowców, chce być ich coachem.

Książka "Dlaczego wyginęły dinozaury, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o skutecznej sprzedaży,
aby nie podzielić ich losu", stanowi swego rodzaju „ścieżkę rozwoju” sprzedawcy.
Kompleksowo ujmuje tematykę sprzedaży, odpowiada na pytanie:
jak handlować etycznie, naturalnie, pozostając w zgodzie ze sobą.
Dzięki niej staniesz się sprzedawcą z klasą, działającym długofalowo, uczciwie, etycznie.
Bowiem... podstawą sukcesu i skuteczności jest sprzedaż zgodnie z własnymi wartościami,
a nie nastawiona na szybki (ale najczęściej krótkotrwały) wynik.

Obojętnie jaką masz osobowość – możesz w handlu odnieść sukces.
Jeśli zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą,
będziesz mógł wytyczyć sobie ścieżkę kariery – od zwykłego sprzedawcy
po osobę zarządzającą grupą sprzedawców.

 

Chcąc łączyć swoje wartości ze skutecznością lub etykę z wysokimi standardami,
nie jesteś skazany na porażkę.
Wręcz przeciwnie - właśnie dzięki temu sprzedaż XXI wieku może należeć do Ciebie! Bo przecież:

Dlaczego wyginęły dinozaury?

Zostań skutecznym i etycznym sprzedawcą już teraz!

Wersja drukowana dostępna jest już w dniu premiery - uznaliśmy,
że na tak wartościową publikację nie możesz czekać :-)

 

 

Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 

 

 

Wstęp

Rozdział 1. Nastawienie wewnętrzne
Rozdział 2. Idealny, oryginalny proces sprzedaży — zderzenie teorii
Rozdział 3. Co teraz zrobić?
Rozdział 4. Jak?
Rozdział 5. Rozmowa telefoniczna
Rozdział 6. Spotkanie handlowe (osobiste)
Rozdział 7. Negocjacje cenowe
Rozdział 8. Działania posprzedażowe
Rozdział 9. Wdrożenie nowego handlowca
Rozdział 10. Rozwój
Rozdział 11. Coaching
Rozdział 12. Czas na relaks

Bibliografia
Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"