|
Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się "sprzedać".
Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku?
Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów, prędzej czy później wyginą - jak dinozaury. Nie bądź nim.
Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient często może mieć poczucie, że traktuje się go jak produkt: jest ważny dopóty, dopóki "nie wciśnie" mu się tej czy innej rzeczy, dopóki nie powie "tak" do słuchawki. Może pomyślisz, że to przesada. Czy aby na pewno?
"[...] Mówi się, że celem działalności każdego przedsiębiorstwa, a nawet determinantem jego istnienia, jest zadowolony klient. Dość często jednak usługi czy produkty nie mają nic wspólnego ze zwiększaniem naszego (jako klientów) zadowolenia. Kreuje się produkt i potrzebę na niego. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości celem istnienia przedsiębiorstw przestanie być produkcja i sprzedaż za wszelką cenę. Coraz częściej do głosu dochodzi teza: Dzisiaj ludzie kupują od tych, których znają, jutro będą kupować od tych, którym ufają.
I to jest wyzwanie stawiane przed firmami, które przecież istnieją po to, by dostarczać określone usługi czy produkty wybranej grupie klientów. Dzisiaj kupuję, ponieważ znam daną markę, lubię ją czy nawet się z nią identyfikuję. Ale jutro wybiorę firmę, której ufam, której produkty w pełni zaspokajają moje potrzeby. Wybiorę firmę, która dodatkowo przyczynia się do rozwoju mojego otoczenia i stawia nie tylko na zysk, ale też cechuje się wysoką odpowiedzialnością społeczną [...]."
fragment książki "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]" Dariusza Nosorowskiego
Jak wyróżnić się z tłumu i sprzedawać zgodnie z etyką oraz własnym sumieniem?
Możesz potraktować klienta jak równego sobie, pokazać mu, że nie jest dla Ciebie tylko kolejnym sukcesem w sprzedaży. A to sprawi, że zarówno Ty, jak i on będziecie zwycięzcami.
Jak sprzedawać zarówno skutecznie, jak i etycznie i nie jednorazowo? Czego dowiesz się z tej książki?
- dlaczego ludzie cokolwiek kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie;
- jak powinien wyglądać proces sprzedaży;
- jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces;
- jak, będąc sobą, wygrać na rynku;
- jak etycznie pokonać rywali i budować swoją przewagę konkurencyjną.
To praktyczne spojrzenie na sprzedaż w realiach polskich osoby, która przeszła wszystkie szczeble w hierarchii handlowca.
Dla kogo jest publikacja "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"?
- dla każdego, kto chce być pewien, że jeśli zacznie swoją karierę w sprzedaży, to będzie ona skazana na sukces;
- dla każdego, kogo sprzedaż pociąga i chce posiąść wiedzę, która pomoże mu odnieść sukces na obecnym rynku handlu w Polsce;
- dla każdego, kto ma możliwość podjęcia takiej pracy;
- dla sprzedawcy, który chce podnieść poziom skuteczności swojej sprzedaży; podążać za nowoczesnym podejściem do sprzedaży;
- dla każdego, kto chce zdobyć zaufanie klienta; sprzedawać zgodnie z własną osobowością, etycznie, zgodnie ze swoimi wartościami;
- dla każdego, kto czuje, że sprzedając, nie jest naturalny, spójny z własną osobowością;
- dla kogoś, kto awansował i ma teraz grupę sprzedawców, których chce wyszkolić na skutecznych handlowców, chce być ich coachem.
Książka "Dlaczego wyginęły dinozaury, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o skutecznej sprzedaży, aby nie podzielić ich losu", stanowi swego rodzaju „ścieżkę rozwoju” sprzedawcy. Kompleksowo ujmuje tematykę sprzedaży, odpowiada na pytanie: jak handlować etycznie, naturalnie, pozostając w zgodzie ze sobą. Dzięki niej staniesz się sprzedawcą z klasą, działającym długofalowo, uczciwie, etycznie. Bowiem... podstawą sukcesu i skuteczności jest sprzedaż zgodnie z własnymi wartościami, a nie nastawiona na szybki (ale najczęściej krótkotrwały) wynik.
Obojętnie jaką masz osobowość – możesz w handlu odnieść sukces. Jeśli zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą, będziesz mógł wytyczyć sobie ścieżkę kariery – od zwykłego sprzedawcy po osobę zarządzającą grupą sprzedawców.
Chcąc łączyć swoje wartości ze skutecznością lub etykę z wysokimi standardami, nie jesteś skazany na porażkę. Wręcz przeciwnie - właśnie dzięki temu sprzedaż XXI wieku może należeć do Ciebie! Bo przecież:
Zostań skutecznym i etycznym sprzedawcą już teraz!
Wersja drukowana dostępna jest już w dniu premiery - uznaliśmy, że na tak wartościową publikację nie możesz czekać :-)
Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość do swojego życia
|
|