Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dlaczego wyginęły dinozaury AUDIOBOOK Nosorowski

23-06-2015, 11:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 21.80 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 5119750618
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 7   

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763



Wyłącznie przedpłata
na konto


Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)


1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.



Dlaczego wyginęły dinozaury AUDIOBOOK Nosorowski






"Dlaczego wyginęły dinozaury"
Dariusz Nosorowski
    • AUDIOBOOK CD

      wydawca: Złote Myśli
      wydanie I - 2012
      ISBN [zasłonięte]978-8301-634-3
      czas: 344 minut
      lektor: Robert Grabka
      stan: nowa
      cena rynkowa: 29,90 zł
      cena promocyjna: 21,80 zł


      Spis treści:

      Wstęp

      Rozdział 1. Nastawienie wewnętrzne
      Rozdział 2. Idealny, oryginalny proces sprzedaży — zderzenie teorii
      Rozdział 3. Co teraz zrobić?
      Rozdział 4. Jak?
      Rozdział 5. Rozmowa telefoniczna
      Rozdział 6. Spotkanie handlowe (osobiste)
      Rozdział 7. Negocjacje cenowe
      Rozdział 8. Działania posprzedażowe
      Rozdział 9. Wdrożenie nowego handlowca
      Rozdział 10. Rozwój
      Rozdział 11. Coaching
      Rozdział 12. Czas na relaks

      Bibliografia



    • Dostępna wersja dźwiękowa

      AUDIOBOOK CD

      Wersja dźwiękowa (audiobook) została nagrana przez profesjonalnego lektora i zapisana w formacie mp3. Dzięki temu, wystarczy, że kupujesz audiobooka, wgrywasz go na swój odtwarzacz mp3 i od razu:
      • możesz słuchać książki, gdziekolwiek jesteś;
      • nie potrzebujesz ani odpowiedniego oświetlenia, ani użycia rąk - możesz np. jechać samochodem i słuchać ćwiczyć na siłowni i słuchać...;
      • dzięki wielokrotnemu przesłuchaniu materiału świetnie sobie utrwalisz motywacyjne treści książki i łatwiej wprowadzisz je w życie;
      • jeśli jesteś słuchowcem - będziesz zaskoczony tym, jak łatwo i przyjemnie przyswaja się wiedzę dzięki audiobookowi.
    • Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się "sprzedać".

      Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku?

      Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów, prędzej czy później wyginą - jak dinozaury. Nie bądź nim.

      Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient często może mieć poczucie, że traktuje się go jak produkt: jest ważny dopóty, dopóki "nie wciśnie" mu się tej czy innej rzeczy, dopóki nie powie "tak" do słuchawki. Może pomyślisz, że to przesada. Czy aby na pewno?

      1. [...] Mówi się, że celem działalności każdego przedsiębiorstwa, a nawet determinantem jego istnienia, jest zadowolony klient. Dość często jednak usługi czy produkty nie mają nic wspólnego ze zwiększaniem naszego (jako klientów) zadowolenia. Kreuje się produkt i potrzebę na niego. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości celem istnienia przedsiębiorstw przestanie być produkcja i sprzedaż za wszelką cenę. Coraz częściej do głosu dochodzi teza: Dzisiaj ludzie kupują od tych, których znają, jutro będą kupować od tych, którym ufają.

        I to jest wyzwanie stawiane przed firmami, które przecież istnieją po to, by dostarczać określone usługi czy produkty wybranej grupie klientów. Dzisiaj kupuję, ponieważ znam daną markę, lubię ją czy nawet się z nią identyfikuję. Ale jutro wybiorę firmę, której ufam, której produkty w pełni zaspokajają moje potrzeby. Wybiorę firmę, która dodatkowo przyczynia się do rozwoju mojego otoczenia i stawia nie tylko na zysk, ale też cechuje się wysoką odpowiedzialnością społeczną [...].

        fragment książki "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"
        Dariusza Nosorowskiego

      Jak wyróżnić się z tłumu i sprzedawać zgodnie z etyką oraz własnym sumieniem?

      Możesz potraktować klienta jak równego sobie, pokazać mu, że nie jest dla Ciebie tylko kolejnym sukcesem w sprzedaży. A to sprawi, że zarówno Ty, jak i on będziecie zwycięzcami.

      "Dlaczego wyginęły dinozaury’ autorstwa Dariusza Nosorowskiego dotyczy stricte współczesnej sprzedaży, która zmieniła się znacząco na przestrzeni ostatnich lat. Nosorowski pisze o odpowiednim podejściu do klienta, technikach sprzedaży, obsłudze posprzedażowej, jak również o rozwoju i coachingu handlowca. Nie jest to jedynie wykładnia teorii sprzedaży, raczej pewnego rodzaju przypowieść o współczesnej sprzedaży.

      Autor holistycznie ujął ten temat, dzięki czemu otrzymaliśmy lekko napisany podręcznik wyjaśniający skrupulatnie poszczególne elementy, które decydują o tym, czy handlowiec sprzeda, czy też proces sprzedaży zakończy się fiaskiem.

      Książka jest systematyczna, co jest niewątpliwie jej dużym atutem. Autor dokładnie tłumaczy i prezentuje swój punkt widzenia odnośnie nastawienia handlowca, przechodząc przez teorię sprzedaży, wyjaśnia, na czym polega sam proces sprzedaży, od czego on zależy, jak się go podjąć. Ciekawym rozdziałem jest część poświęcona rozmowom telefonicznym, z którymi większość handlowców ma problem, a także spotkaniom sprzedażowym oraz obsłudze posprzedażowej. Na każde z tych zagadnień Dariusz Nosorowski stara się poświęcić część swojej ksiązki, by w sposób możliwie przystępny zaprezentować, jakie najczęściej błędy są czynione i jak można ich uniknąć lub jak można zwiększyć swoją efektywność w tym zakresie.

      "Dlaczego wyginęły dinozaury" to książka polecana wszystkim handlowcom. Pomoże ona na pewno usystematyzować wiedzę, a także przyniesie wiele nowych informacji. Sprzedaż na przestrzeni ostatnich lat zmieniła się zdecydowanie, aby sprzedawać dzisiaj, trzeba to zauważyć, a autor tej książki unaocznia nam to w bardzo dobry sposób.

      Jak sprzedawać zarówno skutecznie, jak i etycznie i nie jednorazowo?
      Czego dowiesz się z tej książki?

      • dlaczego ludzie cokolwiek kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie;
      • jak powinien wyglądać proces sprzedaży;
      • jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces;
      • jak, będąc sobą, wygrać na rynku;
      • jak etycznie pokonać rywali i budować swoją przewagę konkurencyjną.

      To praktyczne spojrzenie na sprzedaż w realiach polskich osoby, która przeszła wszystkie szczeble w hierarchii handlowca.

      O autorze, Dariuszu NosorowskimDariusz Nosorowski – prawnik z tytułem MBA, absolwent Dariusz Nosorowski

      SGH i dyrektor sieci sprzedaży współpracujący z jednym z operatorów telefonii komórkowej, posiadający dwunastoletnie doświadczenie w handlu. Handlowanie poznał od podszewki, przechodząc wszystkie szczeble – od przedstawiciela, poprzez specjalistę ds. kluczowych klientów, aż po stanowiska dyrektorskie. Nadzorował pracę handlowców, tworzył i zarządzał bazami kluczowych klientów. Wprowadzał innowacyjne rozwiązania prowadzące do sukcesu.

      Teraz dzieli się z Czytelnikiem swoją wiedzą

      i doświadczeniem.

      Dla kogo jest publikacja "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"?

      • dla każdego, kto chce być pewien, że jeśli zacznie swoją karierę w sprzedaży, to będzie ona skazana na sukces;
      • dla każdego, kogo sprzedaż pociąga i chce posiąść wiedzę, która pomoże mu odnieść sukces na obecnym rynku handlu w Polsce;
      • dla każdego, kto ma możliwość podjęcia takiej pracy;
      • dla sprzedawcy, który chce podnieść poziom skuteczności swojej sprzedaży; podążać za nowoczesnym podejściem do sprzedaży;
      • dla każdego, kto chce zdobyć zaufanie klienta; sprzedawać zgodnie z własną osobowością, etycznie, zgodnie ze swoimi wartościami;
      • dla każdego, kto czuje, że sprzedając, nie jest naturalny, spójny z własną osobowością;
      • dla kogoś, kto awansował i ma teraz grupę sprzedawców, których chce wyszkolić na skutecznych handlowców, chce być ich coachem.

      Cieszę się, że powstała książka o sprzedaży napisana przez praktyka. Ucząca nie tylko tego w jaki sposób skutecznie sprzedać produkt używając narzędzi, ale przede wszystkim jak pracować nad sobą w procesie sprzedaży. Oparta na wartościach i etyce. To książka, która nadaje sprzedaży ludzki wymiar. Zdradza tajemnice działania ludzkiej natury, która odpowiada za decyzję o sprzedaży. Wskazuje praktyczne przykłady do zastosowania i zawiera cenne ćwiczenia. Z pewnością może stanowić doskonałą inspirację zarówno dla sprzedawców pracujących w korporacjach, jak i dla tych, którzy są przedstawicielami swoich własnych biznesów".Kamila Rowińska, Life&Business Coach,

      Książka "Dlaczego wyginęły dinozaury, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o skutecznej sprzedaży, aby nie podzielić ich losu", stanowi swego rodzaju „ścieżkę rozwoju” sprzedawcy. Kompleksowo ujmuje tematykę sprzedaży, odpowiada na pytanie: jak handlować etycznie, naturalnie, pozostając w zgodzie ze sobą. Dzięki niej staniesz się sprzedawcą z klasą, działającym długofalowo, uczciwie, etycznie. Bowiem...

      podstawą sukcesu i skuteczności jest sprzedaż zgodnie z własnymi wartościami, a nie nastawiona na szybki (ale najczęściej krótkotrwały) wynik

      Obojętnie jaką masz osobowość – możesz w handlu odnieść sukces. Jeśli zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą, będziesz mógł wytyczyć sobie ścieżkę kariery – od zwykłego sprzedawcy po osobę zarządzającą grupą sprzedawców.

      Chcąc łączyć swoje wartości ze skutecznością lub etykę z wysokimi standardami, nie jesteś skazany na porażkę. Wręcz przeciwnie - właśnie dzięki temu sprzedaż XXI wieku może należeć do Ciebie! Bo przecież:

      Dlaczego wyginęły dinozaury?

      Zostań skutecznym i etycznym sprzedawcą już teraz!


    BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.





Dodano 2[zasłonięte]013-01 20:13
Zasady zwrotu towaru

Ten towar możesz zwrócić bez podania przyczyny. Masz 14 dni kalendarzowych na pisemne odstąpienie od umowy (np. poprzez e-mail). Podaj w nim: dane produktu, który chcesz zwrócić, swoje dane oraz termin otrzymania przez Ciebie towaru.

Na odesłanie produktu do sprzedającego masz 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. Sprzedawca wypłaci Ci pieniądze w ciągu 5 dni od otrzymania produktu.