Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DLACZEGO WYGINĘŁY DINOZAURY? - AUDIOBOOK A3

15-03-2015, 23:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik audio-ksiazki
numer aukcji: 5090404608
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 4   
Koniec: 15-03-2015 21:41:25

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sposób dostawy:

Przesyłka kurierska 
przybliżony czas dostawy 2 dni

List polecony priorytetowy
przybliżony czas dostawy 2 dni

Płatność przy odbiorze
Przesyłka pobraniowa priorytet
przybliżony czas dostawy 2 dni



Dodatkowe informacje:

Szanowni Kupujący !

Wystawiam faktury VAT
Lokalizacja: Kraków

Wszystkie ceny podane na aukcjach są cenami brutto.

Po wygraniu aukcji prosimy o e-mail z wybraną formą
płatności i wysyłki towaru.

Dostępne są następujące możliwości:

Wpłata na konto - paczka pocztowa ekonomiczna
lub priorytetowa

Towar wysyłamy po wpłacie na konto
bankowe kwoty = cena towaru + koszt wysyłki

Kontakt:

Numer telefonu: +48 [zasłonięte] 509 630
e-mail: [zasłonięte]@audiobooks-ksiegarnia.pl.

Numer konta:

ING Bank Śląski
07 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4450091 [zasłonięte] 318364

F.H FILIP Cieślik Joanna - ul. Kisielewskiego 28, 31-712 Kraków
W tytule przelewu prosimy podać numer
aukcji i nazwę użytkownika.

Wysyłka za pobraniem - przesyłka pobraniowa
lub przesyłka pobraniowa priorytetowa

Przy zakupie większej ilości koszt wysyłki nie wzrasta.
Przesyłki wysyłamy na adres podany w Allegro.

W razie życzenia wysyłki na adres inny niż podany,
proszę o e-maila z numerem aukcji oraz dopiskiem
"inny adres" w temacie.

Towar jest zawsze starannie zapakowany
i zabezpieczony. Do każdej przesyłki jest dołączony
paragon fiskalny lub faktura VAT (na życzenie),
stanowią one podstawę do ewentualnej reklamacji.

WSZYSTKIE KSIĄŻKI WYSYŁANE SĄ
W CIĄGU 24 GODZIN OD MOMENTU
ZAKOŃCZENIA AUKCJI DANEJ KSIĄŻKI


Jako Sprzedający, komentarz wystawiamy zawsze po
uprzednim skomentowaniu transakcji przez
Kupującego. Jeśli jesteś niezadowolony z zakupionego
towaru, skontaktuj się z nami przed wystawieniem
komentarza! Zawsze staramy się załatwić reklamacje
w sposób korzystny dla kupującego.

Opis przedmiotu


darmowy hosting obrazków

Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się "sprzedać".

Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku?

Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów, prędzej czy później wyginą - jak dinozaury. Nie bądź nim.

Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient często może mieć poczucie, że traktuje się go jak produkt: jest ważny dopóty, dopóki "nie wciśnie" mu się tej czy innej rzeczy, dopóki nie powie "tak" do słuchawki. Może pomyślisz, że to przesada. Czy aby na pewno?

  1. [...] Mówi się, że celem działalności każdego przedsiębiorstwa, a nawet determinantem jego istnienia, jest zadowolony klient. Dość często jednak usługi czy produkty nie mają nic wspólnego ze zwiększaniem naszego (jako klientów) zadowolenia. Kreuje się produkt i potrzebę na niego. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości celem istnienia przedsiębiorstw przestanie być produkcja i sprzedaż za wszelką cenę. Coraz częściej do głosu dochodzi teza: Dzisiaj ludzie kupują od tych, których znają, jutro będą kupować od tych, którym ufają. 

    I to jest wyzwanie stawiane przed firmami, które przecież istnieją po to, by dostarczać określone usługi czy produkty wybranej grupie klientów. Dzisiaj kupuję, ponieważ znam daną markę, lubię ją czy nawet się z nią identyfikuję. Ale jutro wybiorę firmę, której ufam, której produkty w pełni zaspokajają moje potrzeby. Wybiorę firmę, która dodatkowo przyczynia się do rozwoju mojego otoczenia i stawia nie tylko na zysk, ale też cechuje się wysoką odpowiedzialnością społeczną [...].

    fragment książki "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]" 
    Dariusza Nosorowskiego
     

Jak wyróżnić się z tłumu i sprzedawać zgodnie z etyką oraz własnym sumieniem?

Możesz potraktować klienta jak równego sobie, pokazać mu, że nie jest dla Ciebie tylko kolejnym sukcesem w sprzedaży. A to sprawi, że zarówno Ty, jak i on będziecie zwycięzcami.

"Dlaczego wyginęły dinozaury’ autorstwa Dariusza Nosorowskiego dotyczy stricte współczesnej sprzedaży, która zmieniła się znacząco na przestrzeni ostatnich lat. Nosorowski pisze o odpowiednim podejściu do klienta, technikach sprzedaży, obsłudze posprzedażowej, jak również o rozwoju i coachingu handlowca. Nie jest to jedynie wykładnia teorii sprzedaży, raczej pewnego rodzaju przypowieść o współczesnej sprzedaży.
 
Autor holistycznie ujął ten temat, dzięki czemu otrzymaliśmy lekko napisany podręcznik wyjaśniający skrupulatnie poszczególne elementy, które decydują o tym, czy handlowiec sprzeda, czy też proces sprzedaży zakończy się fiaskiem.
 
Książka jest systematyczna, co jest niewątpliwie jej dużym atutem. Autor dokładnie tłumaczy i prezentuje swój punkt widzenia odnośnie nastawienia handlowca, przechodząc przez teorię sprzedaży, wyjaśnia, na czym polega sam proces sprzedaży, od czego on zależy, jak się go podjąć. Ciekawym rozdziałem jest część poświęcona rozmowom telefonicznym, z którymi większość handlowców ma problem, a także spotkaniom sprzedażowym oraz obsłudze posprzedażowej. Na każde z tych zagadnień Dariusz Nosorowski stara się poświęcić część swojej ksiązki, by w sposób możliwie przystępny zaprezentować, jakie najczęściej błędy są czynione i jak można ich uniknąć lub jak można zwiększyć swoją efektywność w tym zakresie.
 
"Dlaczego wyginęły dinozaury" to książka polecana wszystkim handlowcom. Pomoże ona na pewno usystematyzować wiedzę, a także przyniesie wiele nowych informacji. Sprzedaż na przestrzeni ostatnich lat zmieniła się zdecydowanie, aby sprzedawać dzisiaj, trzeba to zauważyć, a autor tej książki unaocznia nam to w bardzo dobry sposób [...]recenzja, która ukazała się na stronie:http://www.menedzersprzedazy.pl/a/recenzja-ksiazki-dlaczego-wyginely-dinozaury/710.html

Jak sprzedawać zarówno skutecznie, jak i etycznie i nie jednorazowo?
Czego dowiesz się z tej książki?

  • dlaczego ludzie cokolwiek kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie;
  • jak powinien wyglądać proces sprzedaży;
  • jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces;
  • jak, będąc sobą, wygrać na rynku;
  • jak etycznie pokonać rywali i budować swoją przewagę konkurencyjną.

To praktyczne spojrzenie na sprzedaż w realiach polskich osoby, która przeszła wszystkie szczeble w hierarchii handlowca.

O autorze, Dariuszu NosorowskimDariusz Nosorowski – prawnik z tytułem MBA, absolwentDariusz Nosorowski

SGH i dyrektor sieci sprzedaży współpracujący z jednym z operatorów telefonii komórkowej, posiadający dwunastoletnie doświadczenie w handlu. Handlowanie poznał od podszewki, przechodząc wszystkie szczeble – od przedstawiciela, poprzez specjalistę ds. kluczowych klientów, aż po stanowiska dyrektorskie. Nadzorował pracę handlowców, tworzył i zarządzał bazami kluczowych klientów. Wprowadzał innowacyjne rozwiązania prowadzące do sukcesu.

Teraz dzieli się z Czytelnikiem swoją wiedzą

i doświadczeniem.

Dla kogo jest publikacja "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"?

  • dla każdego, kto chce być pewien, że jeśli zacznie swoją karierę w sprzedaży, to będzie ona skazana na sukces;
  • dla każdego, kogo sprzedaż pociąga i chce posiąść wiedzę, która pomoże mu odnieść sukces na obecnym rynku handlu w Polsce;
  • dla każdego, kto ma możliwość podjęcia takiej pracy;
  • dla sprzedawcy, który chce podnieść poziom skuteczności swojej sprzedaży; podążać za nowoczesnym podejściem do sprzedaży;
  • dla każdego, kto chce zdobyć zaufanie klienta; sprzedawać zgodnie z własną osobowością, etycznie, zgodnie ze swoimi wartościami;
  • dla każdego, kto czuje, że sprzedając, nie jest naturalny, spójny z własną osobowością;
  • dla kogoś, kto awansował i ma teraz grupę sprzedawców, których chce wyszkolić na skutecznych handlowców, chce być ich coachem.

Cieszę się, że powstała książka o sprzedaży napisana przez praktyka. Ucząca nie tylko tego w jaki sposób skutecznie sprzedać produkt używając narzędzi, ale przede wszystkim jak pracować nad sobą w procesie sprzedaży. Oparta na wartościach i etyce. To książka, która nadaje sprzedaży ludzki wymiar. Zdradza tajemnice działania ludzkiej natury, która odpowiada za decyzję o sprzedaży. Wskazuje praktyczne przykłady do zastosowania i zawiera cenne ćwiczenia. Z pewnością może stanowić doskonałą inspirację zarówno dla sprzedawców pracujących w korporacjach, jak i dla tych, którzy są przedstawicielami swoich własnych biznesów".Kamila Rowińska, Life&Business Coach,                                                                                                 www.RowinskaBusinessCoaching.com

 


 

Czas nagrania 344min.


Lektor: R.Grabka

 

 

 

Zobacz inne aukcje audio-ksiażki

Zobacz moje aukcje (audio-ksiazki):
© Panel-alle | "O mnie" | Wszystkie Aukcje