Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dlaczego przywiązujemy się do marki?,...

28-02-2012, 15:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030961673
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 08:00:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Dlaczego przywiązujemy się do marki?
Zawadzka Anna

Dlaczego przywiązujemy się do marki?
Dodatkowe informacje

  • ISBN:836[zasłonięte]310X
  • liczba stron: 160
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku. Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa