Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DLACZEGO PRACOWNICY NIE ROBIĄ TEGO, CO POWINNI...

02-06-2012, 18:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik xxxxMadziaxxxx
numer aukcji: 2330551846
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 17-05-2012 20:07:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dlaczego pracownicy nie robią tego, co powinni...

i co z tym zrobić

Ferdinand Fournies

Bestseller w kategorii biznes według "New York Timesa" pomaga uzyskać to, co najlepsze od każdego pracownika - zaktualizowany z myślą o nowoczesnych przedsiębiorstwach.

Oparte na rzeczywistym doświadczeniu 25 000 menedżerów książka Dlaczego pracownicy NIE ROBIĄ tego co POWINNI... daje sprawdzone, proste metody, które działają w prawdziwych firmach, w prawdziwym świecie. Znakomicie pomaga radzić sobie z najważniejszymi sytuacjami, w których pracownicy nie pracują tak jak powinni: z dokładną analizą przyczyn i stworzeniem planów zapobiegających powtarzaniu się problemów pracowniczych.
Ilość stron: 140
Oprawa: miękka
Format: 135 x 215
Rok wydania: 2010
ISBN:[zasłonięte]978-83652-94-7

Spis treści

Słowo od tłumacza 7
Przedmowa 9
Część I
Ukryte wpływy oddziałujące na pracę ludzi
1. Nie wiedzą, dlaczego powinni to zrobić 13
2. Nie wiedzą, jak to zrobić 21
3. Nie wiedzą, co powinni zrobić 27
4. Myślą, że twój sposób nie zadziała 37
5. Myślą, że ich sposób jest lepszy 41
6. Myślą, że coś innego jest ważniejsze 47
7. Zrobienie tego nie przynosi im pozytywnych konsekwencji 52
8. Myślą, że właśnie to robią 59
9. Są nagradzani za nie robienie tego 66
10. Są karani za robienie tego, co powinni robić 70
11. Przewidują negatywne konsekwencje zrobienia tego 76
12. Nie ma dla nich negatywnych konsekwencji złej pracy 80
13. Przeszkody poza ich kontrolą 86
14. Powstrzymują ich osobiste ograniczenia 93
15. Problemy osobiste 99
16. Nikt nie jest w stanie tego zrobić 108
Część II
Zarządzanie zapobiegawcze: nowy system zarządzania, który da ci najlepsze rezultaty
17. Jak wykorzystać siłę zarządzania zapobiegawczego, aby uzyskać najlepsze rezultaty 113
18. Waga życzliwości 123
19. Pytania i odpowiedzi 127
O Autorze 139