Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu
KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500
MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210
wka_[zasłonięte]@interia.pl
godziny pracy księgarni
wtorek - czwartek 11:oo - 15:oo piątek 11:oo - 17:oo
sobota i niedziela 9:oo - 17:oo
Zasady aukcji
Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)
Dostawa
Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta bąbelkowa) Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat . UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
Menu End
Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj 8 barier w komunikacji i pokonaj je
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autorzy: Kevin Hogan, Ron Stubbs
Data wydania: 05/2011
Stron: 168
Oprawa: miękka
ciężar: 219 g + opakowanie
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komunikuję się, więc jestem
Jak robić na ludziach doskonałe wrażenie i zjednywać sobie przyjaciół?
Jak przemawiać, by wzbudzać zachwyt w słuchaczach?
Jak słuchać i być słuchanym?
Jak stać się mistrzem autoprezentacji?
1. Czy potrafisz zrobić dobre pierwsze wrażenie?
2. Czy umiesz treściwie i w sposób ciekawy opowiadać swoje historie?
3. Czy jesteś w stanie uważnie wysłuchać swojego rozmówcy?
4. Czy czasem kłócisz się z zamiarem wyrządzenia komuś krzywdy?
5. Czy zdarza Ci się krytykować innych głośno?
6. Czy okazujesz czasem swoją wrogość i pogardę?
7. Czy bywa, że lekceważysz wyraźną mowę ciała?
8. Czy przestrzegasz cyklu komunikacji?
Oto osiem najbardziej typowych błędów, które popełniamy podczas komunikowania się z innymi ludźmi. Jeśli kiedykolwiek popełniłeś choć jeden z nich, doskonale wiesz, jak bardzo potrafi to utrudnić Twoje relacje z bliskimi, kolegami z pracy czy nowo poznanymi osobami.
Ta książka koncentruje się na obszarach komunikacji, w których ludzie popełniają najwięcej błędów. Dowiesz się z niej, w jaki sposób mogłeś w przeszłości zrażać do siebie innych i wzbudzać w nich negatywne emocje, kiedy tylko pojawiałeś się w pobliżu. Nauczysz się szczerze oceniać Twój styl komunikowania się oraz jego wpływ na ludzi z Twojego otoczenia.
Odkryjesz, jak dostrzegać dyskretne sygnały, które powiedzą Ci, czy nawiązałeś z drugą osobą dobry kontakt, czy mówisz w sposób zrozumiały dla widowni oraz czy używasz słów budzących zainteresowanie. Nauczysz się rozpoznawać w sobie to, co odpycha innych i nie pozwala im słuchać Cię tak, jak byś tego chciał. To potężny aspekt samoświadomości, dzięki któremu staniesz się fascynujący dla wszystkich ludzi wokół Ciebie!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPIS TRESCI
Podziękowania (7)
Wstęp (9)
Rozdział 1. Nieumiejętność zrobienia dobrego pierwszego (i drugiego) wrażenia (13)
Rozdział 2. Źle opowiedziana historia (35)
Rozdział 3. Zapomniana sztuka słuchania (59)
Rozdział 4. Kłócenie się z zamiarem wyrządzenia krzywdy (69)
Rozdział 5. Krytyka "szczera" aż do bólu (77)
Rozdział 6. Wrogość i pogarda (103)
Rozdział 7. Ignorowanie komunikacji niewerbalnej własnej... Twojego rozmówcy (115)
Rozdział 8. Ignorowanie cyklu skutecznej komunikacji (155)
Bibliografia (165)