Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj 8 barier w komunikacji i pokonaj je
Wydawnictwo: OnePress Komunikuję się, więc jestem
- Jak robić na ludziach doskonałe wrażenie i zjednywać sobie przyjaciół?
- Jak przemawiać, by wzbudzać zachwyt w słuchaczach?
- Jak słuchać i być słuchanym?
- Jak stać się mistrzem autoprezentacji?
1. Czy potrafisz zrobić dobre pierwsze wrażenie? 2. Czy umiesz treściwie i w sposób ciekawy opowiadać swoje historie? 3. Czy jesteś w stanie uważnie wysłuchać swojego rozmówcy? 4. Czy czasem kłócisz się z zamiarem wyrządzenia komuś krzywdy? 5. Czy zdarza Ci się krytykować innych głośno? 6. Czy okazujesz czasem swoją wrogość i pogardę? 7. Czy bywa, że lekceważysz wyraźną mowę ciała? 8. Czy przestrzegasz cyklu komunikacji?
Oto osiem najbardziej typowych błędów, które popełniamy podczas komunikowania się z innymi ludźmi. Jeśli kiedykolwiek popełniłeś choć jeden z nich, doskonale wiesz, jak bardzo potrafi to utrudnić Twoje relacje z bliskimi, kolegami z pracy czy nowo poznanymi osobami.
Ta książka koncentruje się na obszarach komunikacji, w których ludzie popełniają najwięcej błędów. Dowiesz się z niej, w jaki sposób mogłeś w przeszłości zrażać do siebie innych i wzbudzać w nich negatywne emocje, kiedy tylko pojawiałeś się w pobliżu. Nauczysz się szczerze oceniać Twój styl komunikowania się oraz jego wpływ na ludzi z Twojego otoczenia.
Odkryjesz, jak dostrzegać dyskretne sygnały, które powiedzą Ci, czy nawiązałeś z drugą osobą dobry kontakt, czy mówisz w sposób zrozumiały dla widowni oraz czy używasz słów budzących zainteresowanie. Nauczysz się rozpoznawać w sobie to, co odpycha innych i nie pozwala im słuchać Cię tak, jak byś tego chciał. To potężny aspekt samoświadomości, dzięki któremu staniesz się fascynujący dla wszystkich ludzi wokół Ciebie!
Spis treści:Podziękowania (7) Wstęp (9) Rozdział 1. Nieumiejętność zrobienia dobrego pierwszego (i drugiego) wrażenia (13) Rozdział 2. Źle opowiedziana historia (35) Rozdział 3. Zapomniana sztuka słuchania (59) Rozdział 4. Kłócenie się z zamiarem wyrządzenia krzywdy (69) Rozdział 5. Krytyka "szczera" aż do bólu (77) Rozdział 6. Wrogość i pogarda (103) Rozdział 7. Ignorowanie komunikacji niewerbalnej własnej... Twojego rozmówcy (115) Rozdział 8. Ignorowanie cyklu skutecznej komunikacji (155) Bibliografia (165) |