Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DLACZEGO MĘŻCZYŹNI NIE POTARFIĄ ROBIĆ DWÓCH RZECZY

22-02-2014, 5:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25.63 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3911103999
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-02-2014 05:15:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art101617
Dlaczego Mężczyźni Nie Potarfią Robić Dwóch Rzeczy Równocześnie, A Kobiety Na Moment Nie Przestają Gadać - Alan, Barbara Pease [KSIĄŻKA]
Dlaczego Mężczyźni Nie Potrafią Robić Dwóch Rzeczy Równocześnie... (twarda)
KSIĄŻKA
autor:
Alan, Barbara Pease
rok wydania:
2008
wydawca:
Rebis
Opis

Światowej sławy eksperci w dziedzinie stosunków międzyludzkich, Allan i Barbara Pease, potrafią spojrzeć na różnice między mężczyznami i kobietami z przymrużeniem oka. Trafność spostrzeżeń, które zawarli w kolejnym bestsellerze, z pewnością przemówi do serc mężczyzn i kobiet na całym świecie. Jest to książka dla tych wszystkich, którzy kiedyś nie mogli zasnąć, bo zastanawiali się, dlaczego partnerzy ich nie rozumieją. Autorzy znają odpowiedź na to pytanie: Mężczyźni i kobiety nie są tacy sami. Wystarczy, że to zrozumiesz, a zdobędziesz darmowy bilet wstępu do pogodnego, owocnego i trwałego związku z drugą osobą. Jeśli uważasz, że wiesz wszystko o płci przeciwnej, albo żałujesz, że nic o niej nie wiesz, to ta książka jest właśnie dla ciebie!

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
broszurowa
wymiary:
12,5 x 18 cm
ilość stron:
128
EAN:
[zasłonięte]978-8301-449-7
ISBN:
[zasłonięte]978-8301-449-7
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.