Kupując akceptujesz regulamin sklepu znajdujący się na stronie "o mnie".
Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony
LISTY NIEPOLECONE (ZWYKŁE) NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ PRZEZ NAS WYSYŁANE W IMIENIU KLIENTA UPOWAŻNIAJĄCEGO NAS DO TEGO RODZAJU PRZESYŁKI ZAPŁATA = UPOWAŻNIENIU
|
Autor:Paco Underhill Wydawca:MT Biznes Rok wydania:2001 Okładka:oprawa twarda Wymiary:16,5x24 cm Ilość stron:391 ISBN:83[zasłonięte]88970-3 Cena detaliczna:68 ZŁ
|
Opis:Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających się zachowań konsumentów. Książka ta jest efektem ponad 20-letnich badań prowadzonych przez autora, który analizuje sposób poruszania się klientów i czynniki warunkujące czas spędzony w placówce handlowej, aranżację, wewnętrzny system informacji i oznakowania, różnice w zachowaniu klientów, wynikające z ich płci i wieku, pory dnia, uwarunkowań technicznych i fizjologicznych. Publikacja ta to wyniki bezpośrednich obserwacji prowadzonych przez badaczy firmy wykorzystujących do tego celu m.in. ukryte kamery i bezpośrednie wywiady z klientami. Dlaczego ta książka stała się bestsellerem? Dlatego, że autor wie więcej niż my klienci, w jaki sposób i dlaczego kupujemy. Financial Times Książka obowiązkowa dla każdego, kto prowadzi interesy w dzisiejszym, złożonym świecie handlu. Paco posiadł umiejętność tłumaczenia dynamiki dzisiejszego środowiska detalu. Daniel J. Brestle, President, Estee Lauder Inc. Dlaczego "to" kupiłem? Ile razy zadaliście sobie to pytanie? Paco Underhill zna odpowiedź. Guardian Ta książka jest dla każdego, kto uwielbia lub nienawidzi robić zakupy. Mówi wszystko o klientach i ich zachowaniach. Robert Mettler, Sears Roebuck & Co. Książka odkrywa nowe warstwy wiedzy o kliencie i udawadnia , że świat handlu detalicznego to skomplikowana "maszyneria" psychologiczno-ekonomiczna i fundament sukcesu Prof. Dr hab. Marian Strużycki Dyrektor Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji Autor książki PACO UNDERHILL jest założycielem Envirosell, firmy badawczo - konsultingowej specjalizującej się w analizowaniu zachowań klientów, strategii i praktyce handlu deatalicznego. Do klientów firmy zaliczają się McDonald's, Citibank, Coca-Cola, Sony, Blockbuster, Levi Strauss & Co. i wiele innych nie mniej znanych firm. Książka ukazała się już w następujących krajach: Stany Zjednoczone, Chiny, Holandia, Japonia, Izrael, Niemcy, Australia, Wielka Brytania, Francja, Korea, Portugalia, Turcja, Hiszpania
|
|