|
Dixit 2
Przygody Roubira Jean-Louis, Cardouat Marie
Wydawnictwo: Rebel
Format:
12.0x27.5cm Oprawa: Kartonowa Wydanie: 2014
r.
Daj znów ponieść się
wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy
pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze
ciekawsze.
Dixit 2 to 84 nowe, świetnie
narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym
ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik
i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu
renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi
edycjami i dodatkami do gry Dixit.
Dixit to gra skojarzeń, której
niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona
niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
UWAGA! Do wszystkich zamówień
zawierających "Dixit: Przygody" dokładamy promocyjną kartę
"Prezenty". Oferta ważna tylko w czasie przedsprzedaży lub do
wyczerpania zapasów! Na czym to polega? Każdy gracz w
swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6
obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być
pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń,
można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze
wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem
najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole.
Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i
układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w
tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz
wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru,
rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która
karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt
abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a
nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy
wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za
proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane
są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na
zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem
lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe
punkty!
Ilość graczy: 3-6 Wiek:
8+ Czas: 30 minut
Dixit 3 Podróże
Roubira
Jean-Louis, Collette Xavier
Wydawnictwo: Rebel
Format:
11.5x27.5cm Oprawa: Kartonowa Wydanie: 2014
r. Daj znów ponieść się wyobraźni
i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych
kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze
ciekawsze.
Dixit 3 to 84 nowe, świetnie
narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym
ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik
i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu
renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi
edycjami i dodatkami do gry Dixit.
Dixit to gra skojarzeń, której
niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona
niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
UWAGA! Do wszystkich zamówień
zawierających "Dixit: Podróże" dokładamy promocyjną kartę
"Prezenty". Oferta ważna tylko do końca przedsprzedaży lub do
wyczerpania zapasów!
Na czym to polega?
Każdy gracz w swojej turze staje się
bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do
niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem,
dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś
zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich
kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza
i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te
karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając.
Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest
tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy
dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała
do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie
otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali
gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza –
to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne.
W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli
którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę,
bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia
to dostajesz bonusowe punkty!
Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując
zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których
mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do
momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż
tysiąc słów!
Liczba graczy: 3 - 6 osób Wiek: od 8
lat Czas gry: ok. 30 minut
Zawartość: 84 karty
Dixit 4
Początki
Roubira Jean-Louis, Lefevre Clement
Wydawnictwo: Rebel
Format:
11.5x27.5cm Oprawa: Kartonowa Wydanie: 2014
r. Język: polski
Daj znów ponieść się
wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy
pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze
ciekawsze.
Dixit 4 to 84 nowe, świetnie
narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym
ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik
i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu
renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi
edycjami i dodatkami do gry Dixit.
Dixit to gra skojarzeń, której
niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona
niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
UWAGA! Do wszystkich zamówień
zawierających "Dixit: Początki" dokładamy promocyjną kartę
"Prezenty". Oferta ważna tylko do końca przedsprzedaży lub
wyczerpania zapasów!
Na czym to polega?
Każdy gracz w swojej turze staje się
bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do
niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem,
dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś
zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich
kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza
i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te
karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając.
Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest
tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy
dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała
do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie
otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali
gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza –
to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne.
W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli
którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę,
bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia
to dostajesz bonusowe punkty!
Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując
zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których
mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do
momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż
tysiąc słów!
Liczba graczy: 3 - 6 osób Wiek: od 8
lat Czas gry: ok. 30 minut
Zawartość: 84 karty.
|