Witam serdecznie!
Dziś mam do sprzedania
majteczki dla dziewczynki.
Firma: Disney
Rozmiar: 110 (4-5 lat)
Stan: Nowe w oryginalnym (nieco uszkodzonym) opakowaniu
Przeleżały zapomniane w szafie.
Zapraszam na inne aukcje- plon domowych porządków
(buciki, ubranka dziecięce, akcesoria poniemowlęce,
wszystko w rozmiarach 56-86 oraz inne rzeczy starszych dziewczynek)
Przedmioty wysyłam po wpłynięciu pieniążków na konto 2 razy w tygodniu (we wtorki i piątki), nie mam możliwości codziennie biegać na pocztę :-)) Stan konta sprawdzam wieczorem, Na wpłatę oczekuję maksymalnie 7 dni roboczych (tylko przez PayU) Oczywiście bywają sytuacje losowe, ale od tego jest telefon i maile, mogę zrobić odstępstwo od tej zasady, jeśli wiem, że istnieje jakiś problem. Ponieważ mam w domu dzieciaki, muszę liczyć się z tzw. wypadkami losowymi- wtedy zawiadamiam mailem o możliwym opóźnieniu wysyłki- proszę o wyrozumiałość.
Jeżeli jest możliwość ukończenia aukcji przed czasem, zaznaczam to w opisie aukcji. W przypadku licytacji zastrzegam sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem bez podania przyczyny. NIE ODWOŁUJĘ OFERT, więc proszę o rozważne klikanie myszką :-) Nie jest to konto firmowe, więc NIE PRZYJMUJĘ ZWROTÓW, opisy są dokładne, dodatkowe pytania można zadać przed zakupem. Informacja o ewentualnym późniejszym terminie wysyłki znajduje się na stronie aukcji (np. ferie, wakacje), także zakup z taką adnotacją uważam za wiążący i nie przyjmuję pretensji, że wysyłka jest opóźniona z przyczyn po stronie Sprzedającego.
Nie wysyłam przesyłek za pobraniem,ani zagranicę.
Nie odpowiadam za opóźnienia przesyłek z winy Poczty Polskiej, zwłaszcza w okresie przedświątecznym :-), w związku z czym nie przyjmuję pretensji pt, "przelew 22.12, 23.12 wysyłka i tak długo priorytet, bo paczka przyszła 30.12 już po Świętach". W przypadku zaginięcia przesyłki po regulaminowych (wg procedury Poczty Polskiej) 2 tygodniach od wysyłki składam reklamację na poczcie, procedura rozpatrzenia wynosi ok 5-6 tygodni i nie jest to zależne ode mnie, pieniądze za zakup zwracam PO rozpatrzeniu reklamacji przez PP- gdyż wtedy znam powód niedostarczenia przesyłki, na ogól także w tym czasie- w przypadku błędu w adresie- przesyłka wraca do nadawcy.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, pytaj, pytaj, pytaj, do poczty zaglądam głównie wieczorem, ale czasem także w ciągu dnia, natomiast odpowiadam na wszystkie maile.
|