Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DISNEY INFINITY 2.0 MARVEL FIGURKA ROCKET RACCOON

14-01-2015, 11:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik Best-Play
numer aukcji: 4949991156
Miejscowość POLSKA, Białystok- Witosa 25 lok.24
Wyświetleń: 14   
Koniec: 14-01-2015, 11:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

nowa wersja szablonu

FIGURKA ROCKET RACCOON
Z DISNEY INFINITY 2.0

Klasyfikacja wiekowa: 7+

Kompatybilna z PC / X360 / XONE / PS3 / PS4 / WII U


Produkt fabrycznie nowy!

Opis:

Dzięki inżynierii genetycznej, Rocket Raccoon został obdarzony ponadprzeciętną inteligencją, zdolnością mowy oraz poruszania się

na dwóch łapach. Zachował jednak przy tym charakterystyczne dla gatunku szopa pracza, doskonały węch oraz wyjątkowo bystry

wzrok.


Co więcej, jego zwierzęce zmysły, pozwalają mu na doskonałe poruszanie się w ciemności, zapewniają doskonałą orientację w terenie oraz sprawiają, że Rocket jest jednym z najlepszych łowców w znanej części galaktyki.Wyostrzony wzrok sprawia, że złośliwy szop to

także świetny strzelec, radzący sobie z każdym rodzajem broni palnej, z których najpotężniejsze trzyma w prywatnej kolekcji.

Raccoon jest doskonałym strategiem, obdarzonym unikatowym "przeczuciem" pozwalającym mu dostosowywać taktykę do zmian na

polu walki.Rocket został także wyszkolony w walce wręcz oraz kursie pilotażu.



Gra DISNEY INFINITY 2.0 MARVEL SUPER HEROES sprzedawana jest oddzielnie.

Parę słów o grze:

Disney Infinity 2.0: Marvel Super Heroes to kontynuacja popularnej gry zręcznościowej z 2013 roku. Produkcję opracowało studio Avalanche Software, czyli ten sam zespół, który stał za pierwszą częścią.

Największą atrakcją projektu jest wprowadzenie do wirtualnego świata postaci i elementów pochodzących z komiksowego uniwersum wydawnictwa Marvel. Dzięki temu możemy wcielić się w słynnych superbohaterów, takich jak Hawkeye, Hulk, Winter Soldier, Iron Patriot, Captain America, Loki, Spider-Man, MODOK, Rocket Raccoon czy Groot. Gra oferuje rozbudowaną warstwę fabularną, którą

opracował Brian Michael Bendis, czyli obsypany nagrodami scenarzysta komiksowy, mający na koncie takie serie, jak Powers,

Daredevil czy Ultimate Spider-Man.

Disney Infinity 2.0: Marvel Super Heroes wprowadza także nowe liczne nowe lokacje, wśród których znalazła się marvelowska wersja Manhattanu, z wieżą grupy Avengers w centrum. Ponadto autorzy nie ograniczyli się tylko do superbohaterów i dodali także nowe postacie pochodzące z klasycznych kreskówek Disney'a.

Gra jest typową zręcznościówką, w której zajmujemy się eksplorowaniem lokacji i walką z przeciwnikami. Od czasu do czasu musimy

także zmierzyć się z prostymi zagadkami logicznymi. Poza standardowymi wyzwaniami dostępnych jest również sporo pomysłowych mini gierek. Kierowane przez graczy postacie superbohaterów posiadają wszystkie odpowiednie moce i umiejętności, w tym zdolność latania, więc by umożliwić swobodne ich wykorzystywanie, znacząco zwiększone zostały rozmiary map. Zabawę uatrakcyjnia system rozwoju oparty na drzewkach talentów.

Wszystkim tym możemy bawić się samotnie lub w trybie multiplayer.Zmiany nie ograniczyły się tylko do wprowadzenia nowych postaci i lokacji. Mocnej przeróbce uległ tryb Toybox, w którym gracze mogą tworzyć własne poziomy i dzielić się nimi z innymi użytkownikami. Opcje kreacji rozszerzone zostały o nowe elementy, uproszczeniu uległ interfejs i pojawiła się możliwość przywoływania zautomatyzowanych budowniczych, którzy proceduralnie uzupełniają brakujące elementy map.

Tak jak poprzednia odsłona, gra wykorzystuje plastikowe figurki, które gracze mogą kolekcjonować i za ich pomocą odblokowywać

dostęp do wirtualnych wersji tych bohaterów, stawiając ich modele na stacji dokującej. Co ważne, produkcja jest kompatybilna ze wszystkimi figurkami i akcesoriami z pierwszego Disney Infinity. Dostępna jest także opcja zaimportowania zapisanych stanów gry.