Fantasia: Music Evolved to gra muzyczna wykorzystująca Kinecta i przygotowana przez studio Harmonix, które specjalizuje się w tym gatunku. Deweloper ma na koncie takie hity jak Amplitude, Rock Band, czy Dance Central. Fantasia powstała we współpracy z firmą Disney i jest adaptacją tytułowego filmu, znanego w Polsce pod tytułem Fantazja.
W grze wcielamy się w ucznia czarnoksiężnika Yena Sida, który musi zgłębić tajniki magii, aby przywrócić życie do światów z krainy Fantazji. Rzeczywistość naprawiamy odgrywając piosenki i zmieniając ich strukturę za pośrednictwem odpowiednich gestów oraz ruchów, wychwytywanych przez czujniki Kinecta. W ten sposób twórcy chcieli oddać klimat słynnego filmu Disneya z 1940 roku, który na stałe wpisał się w historię tej wytwórni.
Produkcja została podzielona na poszczególne światy, np. głębiny oceanu lub lokację industrialną, do których przypisano po kilka piosenek. Większość z nich to licencjonowane kompozycje takich artystów jak Queen, Bruno Mars, Fun, Kimbra, czy Avicii (w sumie w grze znajdują się utwory 25 muzyków lub zespołów). Przechodząc muzyczne poziomy stopniowo napełniamy dane miejsce muzyką i przywracamy je do życia.
Od strony rozgrywki tytuł przypomina wcześniejsze dzieło studia Harmonix, czyli Dance Central, ale oferuje nieco więcej swobody. Odgrywając każdą z piosenek musimy więc wykonywać gesty i układy pokazane na ekranie, ale jednocześnie możemy wpływać na styl muzyki dodając własne efekty. Umożliwiają to manipulatory różnego typu – za ich pomocą da się przykładowo rozciągnąć utwór lub wzbogacić go o elementy rockowe lub orkiestrowe.
Fantasia: Music Evolved cieszy oko barwnym projektem lokacji i postaci oraz bardzo kolorową oprawą graficzną. Istotnym elementem zabawy jest ścieżka dźwiękowa, nad którą czuwali fachowcy z Harmonix, studia zajmującego się grami muzycznymi od wielu lat.
Gra do działania wymaga sensora KINECT.
*Jest to zamówienie przedpremierowe, planowana premiera przewidziana jest na 21.10.2014 r.
Wysyłka przewidziana jest na 1-2 dni przed premierą, najpóźniej w dzień premiery.
(Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne przesunięcie daty premiery przez dystrybutora).