Witam,Na sprzedaz posiadam Land Rovera Discovery, rok prod 1994, 2,5 TDI.AUTO PO KOMPLETNEJ RENOWACJI – ROBIONE DO DALEKICH EKSPEDYCJI I PRZEPRAW (pod siebie a nie na handel)1. BLACHARKA.Auto było rozebrane na częsci pierwsze i poddane gruntownej renowacji.Wypiaskowane, gdzie trzeba było wyspawane, zabezpieczone 3 warstwami podkładu epoksydowego oraz farba okrętową. Blacharka praktycznie NOWA. Zostało oklejone matami bitumicznymi dzwiekochłonnymi (cała podłoga, boki, dach) oraz wyklejone grubym filcem (podłoga, boki). Land Rover dostał nową wykładzine oraz podsufitkę. Rama oczyszczona i pomalowana proszkowo.Auto ma NOWY lakier metalic – grafitowy. Kładziony przez lakiernika w profesjonalnym warsztacie.2. ZAWIESZENIEZawieszenie LIFT 2”, Sprężyny oraz amortyzatory – ProCompetition, Nowe POLIBUSZE oraz odboje. Opony BFGODRICH 265/75/16, felgi od RANGA po renowacji (piaskowane i malowane proszkowo).NOWE tarcze haulcowe, klocki, przewody hamulcowe Dodatkowo dokładam komplet moich starych BFGODRICH’Y. (4 szt. w dobrym stanie)3. SILNIKSilnik jest w super stanie, nie bierze oleju i pali nawet w największe mrozy. Zrobiony został kompletny rozrząd, regenerowanie wtryski, powymieniane oleje i filtry. Wymieniony płyn chłodzący. Pracuje idealnie i jeszcze wiele lat przed nim.Auto przeserwisowane tak, aby w najcięższym terenie lub długiej podróży silnik nie odmówił posłuszeństwa.4. Wyposażenie OFF-ROADZDERZAKIAuto posiada zderzaki OFF-ROAD, przedni oraz tylny na wzór ARB . Zderzaki zrobione z grubej blachy 5mm, bardzo mocne. Zabezpieczone podkładem okrętowym oraz pomalowane proszkowo w kolorze matowym (super efekt).Przedni posiada płytę montażową do wyciągarki (tylko podłączyć wyciągarkę – bez żadnych dodatkowych przeróbek). Oba zderzaki mają otwory do HiLift’a/ . Zamontowane oczywiście do ramy.PROGI.Mocne progi zamontowane do ramy, zabezpieczone okrętówką i malowane proszkowo. Solidna rura grubościenna, można za nie podnieść całe auto. Pod HiLift’a. Wymierzone tak, aby lecące z pod kół kamienie nie uszkadzały lakieru.BAGAŻNIK DACHOWYPrzeprawowy bagażnik dachowy – zrobiony tak jak orginal w CAMEL TROPHY, z uchwytami pod sakwy oraz halogeny.5. WNĘTRZEJak już wspomniałem auto solidnie wyciszone, tak aby móc nim jeździć w dalekie trasy i nie czuć dużego zmęczenia. Wszystkie elementy materiałowe wyprane i pachnace, nowa tapicerka z tyłu. Wszystko w orginale. Wyciszenie sprawia iż pomimo terenowych opon daje się komfortowo podróżować.Skórzana tapicerka (fotele bardzo wygodne).Kratka odzielajaca przestrzen tylną (mozliwosc odliczenia VAT’u z paliwa) VAT1 wbity w dowód.OGOLNIE.Poza wyżej wymienionymi rzeczami, jest naprawdę wiele dodatków o których nawet nie pamiętam. Auto robione dla siebie i zainwestowane grubo ponad 35tys zł. Nie oszczędzałem na niczym robiąc to auto. Jezdzi się nim jak nowym Land Roverem, a w terenie sprawuje się niesamowicie dzielnie. Auto robione przez pół roku, gruntownie ODRESTAUROWANE. Powymieniane wszystkie zużyte elementy układów: kierowniczego, jezdnego, napędowego. Powymieniane zestawy serwisowe reduktora i zwrotnic, tarcze hamulcowe itp... Bez problemu dojedzie WSZEDZIE i bez obawy ze coś w nim padnie podczas dalekiej podróży. Eksploatowane przeze mnie w 90% jako auto podstawowe, służące do normalnej jazdy po drogach. Czasami wyjadę w lekki teren (polne drogi, lasy, dalsze wycieczki poza miasto).Przyczyną sprzedaży jest chęć zrealizowania kolejnego motoryzacyjnego projektu. Jest to bardzo atrakcyjna cena gdyż włożyłem w niego znacznie więcej środków (grubo ponad 35 tys. zl), nie licząc poświeconego czasu/ przesyłek kurierskich na czesci/ paliwa/ itp...itd... JDla zainteresowanych posiadam PEŁNĄ FOTO DOKUMENTACJĘ wszystkich etapów renowacji auta. (Do przekazania nowemu właścicielowi) Ze względu na dużą ilośc zdjęć nie wysyłam ich mailem - są one do wglądu na miejscu.Zapraszam do kupna auta..Cena jaka mnie interesuje to 24.000zł. KONTAKT: 668 [zasłonięte] 390
Jeśli cena nie osiągnie minimalnej - rozważę najwyższa propozycję.