Właściwości:
DINITROL PUR 500 1k jest czarną 1-komponentową masą poliuretanową o następujących właściwościach:
- wysoka wytrzymałość i trwałość
- nie zawiera rozpuszczalnika
- dobra odporność na starzenie się
- łatwy do nałożenia
- z dobrymi właściwościami zabezpieczeń, np. przed wilgocią itp.
- nie spływa
Zastosowanie:
DINITROL PUR 500 1k jest produktem używanym w montowniach, serwisach, punktach montażu szyb, itp. Używany w kombinacjach razem z DINITROL 520 (środek czyszczący), 530 (katalizator, primer) i 540 (reaktywator).
Sposób użycia:
Wszystkie miejsca przygotowywane do wklejenia szyby powinny być czyste i odtłuszczone. Powierzchnie, gdzie będzie nakładany klej należy oczyścić środkiem DINITROL 520 (środek czyszczący), a następnie w odpowiednie miejsca nałożyć środek - DINITROL 530 (katalizator, primer). Przy zakupie szyby samochodowej - z klejem na szybie (RIM), zerwać folię ochronną z warstwą kleju i nałożyć DINITROL 540 PUR (reaktywator), stosować go również (przy łączeniu z klejem PUR 500 1k). W miejscu posadowienia szyby, należy zostawić 1-2 mm-w warstwę starego kleju z uprzednio wyciętej szyby, w celu uzyskania dobrej przyczepności z klejem PUR 500 1k. Jeżeli w miejscu posadowienia szyby, wystąpiło uszkodzenie - zadrapanie lakieru i brak jest starej warstwy kleju, należy użyć środek DINITROL 530 (katalizator, primer), aby poprawić przyczepność i uchronić je przed wystąpieniem korozji.
DINITROL PUR 500 1k w zależności od sytuacji, może być nakładany na szybę lub ramę.
Opakowanie 310 ml.
Polecam podkład 538 z aplikatorem, Poprawia przyczepność pomiędzy malowaną powierzchnią a klejem.