Usługa wymiany wykonywana jest na poczekaniu, jej czas wynosi w zależności od stopnia uszkodzenia ok. 1-2h, w przypadku dostarczenia osobistego (wymagana rezerwacja terminu)i 1-2 dni roboczych w przypadku przesyłki.
Posiadamy duże doświadczenie w serwisowaniu urządzeń Mio.
Wyślij do nas swoją nawigację -my dopasujemy odpowiedni digitizer i LCD do serii twojego urządzenia, unikniesz dodatkowych kosztów, problemów i zaoszczędzisz czas.
Objawy usterki: MIO nie reaguje na dotyk (reaguje nie poprawnie) lub widoczne jest pękniecie zewnętrznej szybki LCD.
Jeśli w Państwa urządzeniu jest uszkodzony wyświetlacz -Nawigacja nie wyświetla poprawnie obrazu, potrzebna jest wymiana całego wyświetlacza. -sprawdź naszą ofertę -aukcje Allegro
Jeśli nie jesteś pewny, co dokładnie uszkodzone jest w twoim urządzniu, wyślij nam jego zdjęcie - [zasłonięte]@serwiskomorek.pl -DIAGNOZA i WYCENA GRATIS
Uwaga: Ze względu na fakt występowania różnego typu lcd (digitizerów) w zależności od serii tego samego modelu MIO co pociąga za sobą konieczność odpowiedniego dopasowania, akcja ta dotyczy TYLKO digitizera wraz z montażem.
W przypadku wysyłki, możliwa jest również płatność za pobraniem -PŁACISZ PO NAPRAWIE
Jeśli wybierzesz opcje wysyłki bez pobrania - wyślij do nas urządzenie wraz z nr telefonu kontaktowego, a my po naprawie zadzwonimy i ustalimy formę płatności.
W celu uzyskania możliwie najszybszej wymiany prosimy o wcześniejsze telefoniczne umawianie terminów.
Usługi wykonywane są w naszym serwisie w Krakowie, odwiedź nas osobiście lub skorzystaj z opcji wysyłki.
Od wielu lat współpracujemy z firmą kurierską DPD, co zapewnia bezpieczną przesyłkę.
Naszemu serwisowi zaufało już wielu klientów z całej Polski -Sprawdź nasze komentarze.