Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DIGITAL MEDIA ETHICS Charles Ess

23-06-2014, 0:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 139.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270127051
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-06-2014 00:42:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56560, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48524, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17699, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15274, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40081, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56560, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48524, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17699, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15274, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40081

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Digital Media Ethics (DMS - Digital Media and Society)

DIGITAL MEDIA ETHICS Charles Ess

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Charles Ess
Language: English
Publisher: Polity Press
Publication Date: 4 Oct 2013
Dimensions: 20.8 x 14.8 x 2.6 cm
Format: Paperback
Pages: 280
Condition: NEW
Product_ID: A745[zasłonięte]064

 

 

The original edition of this accessible and interdisciplinary textbook was the first to consider the ethical issues of digital media from a global perspective, introducing ethical theories from multiple cultures. This second edition has been thoroughly updated to cover current research and scholarship, and recent developments and technological changes. It also benefits from extensively updated case–studies and pedagogical material, including examples of “watershed” events such as privacy policy developments on Facebook and Google+ in relation to ongoing changes in privacy law in the US, the EU, and Asia. New for the second edition is a section on “citizen journalism” and its implications for traditional journalistic ethics. With a significantly updated section on the “ethical toolkit,” this book also introduces students to prevailing ethical theories and illustrates how they are applied to central issues such as privacy, copyright, pornography and violence, and the ethics of cross–cultural communication online. Digital Media Ethics is student– and classroom–friendly: each topic and theory is interwoven throughout the volume with detailed sets of questions, additional resources, and suggestions for further research and writing. Together, these enable readers to foster careful reflection upon, writing about, and discussion of these issues and their possible resolutions.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DIGITAL MEDIA ETHICS Charles Ess

 MEDIA, SOCIETY, WORLD Nick Couldry

 ETHICS OF MEDIA Nick Couldry, Mirca Madianou