Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DIFIN NEGOCJACJE A.WINCH,S.WINCH 977 *

14-07-2014, 14:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik robotmax-ksiazki
numer aukcji: 4332752823
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-07-2014 14:14:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nasze książki docierają wszędzie

Dane kontaktowe

mail [zasłonięte]@wp.pl

telefon 797[zasłonięte]911

Opcje wysyłki

DPD

12 zł. - priorytet
18 zł. - priorytet za pobraniem

Za pobraniem wysyłamy tylko osobom posiadającym powyżej 15 pozytywnych komentarzy lub po uzgodnieniu telefonicznym

Odbiór osobisty

Po przedpłacie na konto i wcześniejszym kontakcie telefonicznym ( 797[zasłonięte]911) książki można odebrać osobiście :
Warszawa Tarchomin: Bar-o-metr,
ul. Światowida 63
(przy pętli autobusowej Nowodwory)

Płatności

inteligo

Nr: 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581168 [zasłonięte] 912057

mbank

Nr: 67 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 312189

Realizacja zamówienia

Czas realizacji zamówienia - 48 godzin,
W wyjątkowych przypadkach - 14 dni,
o czym informujemy mailem.

Opis książki

Tytuł:  NEGOCJACJE   

Autor: 

 A.WINCH,S.WINCH  

Wydawnictwo:   DIFIN

Rok wydania: 2010


ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64118

Oprawa: MIĘKKA

STRONY: 272


Stan: NOWA

 

W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania - w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających. W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala wyjaśnić różnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań; daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacji z punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też na wpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego - i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy. W publikacji przedstawiono rezultaty badań podważające szereg stereotypów związanych z interpretacją rozmów handlowych. Wyniki te mogą także stanowić wskazówkę dla prowadzących negocjacje w różnych typach kultur organizacyjnych. Rozważania są ilustrowane licznymi przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw oraz poparte zawodowymi doświadczeniami autorów z zakresu rozmów handlowych. Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich czytelników, którzy poszukują wyjaśnień motywów działań ludzi i organizacji w procesie negocjacji.