Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DIFFERENT: ESCAPING THE COMPETITIVE HERD Moon

22-05-2014, 1:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 115.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174453723
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 01:23:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74608, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84970, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82897, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14184, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93426, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74608, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84970, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82897, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14184, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93426

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Different: Escaping the Competitive Herd

DIFFERENT: ESCAPING THE COMPETITIVE HERD Moon

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Youngme Moon
Language: English
Publisher: Crown Publishing Group, Division of Random House Inc
Publication Date: 15 Oct 2011
Dimensions: 13.2 x 1.6 x 20.3 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: ACA746A86X

 

 

Why trying to be the best ... competing like crazy ... makes you mediocre Every few years a book--through a combination of the author's unique voice, storytelling ability, wit, and insight--simply breaks the mold. Bill Bryson's "A Walk in""the Woods" is one example. Richard Feynman's ""Surely You're Joking, Mr. Feynman!"" is another. Now comes Youngme Moon's "Different, "a book""for "people who don't read business books." Actually, it's more like a personal conversation with a friend who has thought deeply about how the world works ... and who gets you to see that world in a completely new light. If there is one strain of conventional wisdom pervading every company in every industry, it's the absolute importance of "competing like crazy." Youngme Moon's message is simply "Get off this treadmill that's taking you nowhere. Going tit for tat and adding features, augmentations, and gimmicks to beat the competition has the perverse result of making you like everyone else." "Different" provides a highly original perspective on what it means to offer something that is "meaningfully" different--different in a manner that is both fundamental and comprehensive. Youngme Moon identifies the outliers, the mavericks, the iconoclasts--the players who have thoughtfully rejected orthodoxy in favor of an approach that is more adventurous. Some are even "hostile," almost daring you to buy what they are selling. The MINI Cooper was launched with fearless abandon: "Worried that this car is too small? Look here. It's even smaller than you think." These are players that strike a genuine chord with even the most jaded consumers. In fact, almost every success story of the past two decades has been an exception to the rule. Simply go to your computer and compare AOL and Yahoo! with Google. The former pile on feature upon feature to their home pages, while Google is like an austere boutique, dominating a category filled with "extras." "Different" shows how to succeed in a world where conformity reigns...but exceptions rule. "From the Hardcover edition."

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 UNCOMMON SERVICE Francis Frei;AnneMorriss

 PLAYING TO WIN: HOW STRATEGY REALLY WORKS Lafley

 YOU TALKIN' TO ME? Sam Leith

 THE SERVICE PROFIT CHAIN Heskett, Sasser

 THE VALUE PROFIT CHAIN James Heskett, Earl Sasser

 WRITING THAT WORKS Kenneth Roman, Joel Raphaelson