strategie uczestnictwa
Iga Gańczarczyk przestrzenie ignorancji
rzeczywistość jest zawsze trochę dalej z Joanną Rajkowską rozmawia Iga Gańczarczyk
>>> wierzę w działanie na rzeczywistości z Joanną Warszą rozmawia Iga Gańczarczyk
w poszukiwaniu realności z Jolą Janiczak i Wiktorem Rubinem rozmawia Iga Gańczarczyk
Piotr Kosiewski ja, katarzyna k.
Narodowa Galeria Sztuki Zachęta w Warszawie, Muzeum Narodowe w Krakowie: Katarzyna Kozyra, Casting
postutopie
Joanna Jopek chcę cię mieć z głowy, pedale
Teatr Polski we Wrocławiu: Tęczowa trybuna 2012, reż. Monika Strzępka
Małgorzata Dziewulska >>> języki profanacji
Paweł Demirski, Parafrazy, Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Joanna Wichowska czy ogrodnicy są sexy?
komuna//warszawa: Księgi
Anna R. Burzyńska >>> s/t
komuna//warszawa i Liquid Theatre: Opera kolejowa
nowe słuchanie
Hans Burkhard Schlichting uważne słuchanie. proces hermeneutyczny w przemianach mediów
Andreas Hagelüken oryginalna sztuka radiowa
chcę centralny temat pozostawić otwarty z Heinerem Goebbelsem rozmawia Lukáš Jiřička
słyszenie jest czymś egzotycznym z Helmutem Oehringiem rozmawia Lukáš Jiřička
Marta Michniewicz-Filipiuk eugeniusz rudnik – radiowy mistrz nożyczek
grzegorzewski
Barbara Hanicka rytm obrazu. o przestrzeni w teatrze jerzego grzegorzewskiego
Anna R. Burzyńska gra w coś, co zginęło
Stanisław Radwan, Coś co zaginęło szuka tu imienia. Muzyka do teatru Jerzego Grzegorzewskiego, Narodowy Instytut Audiowizualny
Katarzyna Fazan kameleon – figura przemiany. jerzy grzegorzewski a zwrot w estetyce polskiego teatru
Grzegorz Niziołek kot-astrofa, czyli punkt bez dalszego ciągu
lacan a teatr
Dorota Semenowicz przeoczone spotkanie. (a)pollonia krzysztofa warlikowskiego
Bartosz Frąckowiak histeryczna strategia hamleta
gra o uwznioślenie, czyli po co lacanowi teatr i teatrowi lacan? rozmawiają Paweł Dybel, Andrzej Leder i Krzysztof Pawlak
repertuar
Żelisław Żelisławski śmierć w nowych dekoracjach
PWST w Krakowie: Babel 2, reż. Maja Kleczewska
Jakub Papuczys chłopięcość, dziewczęcość
Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu: Sorry, Winnetou, reż. Piotr Ratajczak; A, nie z Zielonego Wzgórza, reż. Katarzyna Raduszyńska
Olga Katafiasz >>> chłodno
Teatr Narodowy w Warszawie: Lenz, reż. Barbara Wysocka
Żelisław Żelisławski we don’t need another hero
Teatr Współczesny w Szczecinie: Judyta, reż. Klemm
zagranica
Piotr Olkusz będzie ich coraz więcej
Théâtre de la Colline w Paryżu: Walka czarnucha z psami, reż. Michael Thalheimer
Paweł Zapendowski rozbitkowie szalonej nadziei
Théâtre du Soleil: Les Naufragés du Fol Espoir (Aurores)
Soren Gauger spadkobiercy slapsticku
London International Mime Festival
Piotr Kosiewski >>> wprawić widza w ruch
Hayward Gallery w Londynie: Move: Choreographing You
japonia
Zbigniew Osiński japońskie inspiracje i zauroczenia: jerzy grotowski, mieczysław limanowski
Tadeusz Kornaś chopin w teatrze no
Teatr Tessenkai w Tokio: Stroiciel fortepianu, reż. Kasai Kenichi
teatr w książkach
Łukasz Ziomek odrzucenie i afirmacja
Graham Saunders, Kochaj mnie lub zabij. Sarah Kane i teatr skrajności, Teatr Nowy, Wydawnictwo Ha!art
performatyka: polemika
Wojciech Dudzik, Małgorzata Leyko performatyka – widowisko kulturowe – podręczniki
Mateusz Borowski, Małgorzata Sugiera odkrywanie ameryki i – performatyki
|