Diagnoza
rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu
umiarkowanym Arkusz monitoringu rozwoju
ucznia Tanajewska Alicja, Naprawa Renata
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN:
[zasłonięte]978-8334-729-0 Format: 20.5x29.0cm Liczba
stron: 160 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2014
r.
Jest to jedna z trzech
publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do
przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością
intelektualną w stopniu umiarkowanym.
W książce znajduje
się:
arkusz monitoringu rozwoju
ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu
umiarkowanym (arkusz ten zawiera obszary, działy, podstawę
programową, treści nauczania oraz polecenia i pytania
skierowane do ucznia objętego badaniem wiadomości i
umiejętności z różnych zakresów wynikających z realizacji
podstawy programowej);
analiza jakościowa i
ilościowa wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem
opracowanego narzędzia badań, czyli arkusza monitoringu
rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu
umiarkowanym;
diagnoza rozwoju
społeczno-emocjonalnego i poznawczego ucznia z
niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym – podsumowanie
wyników jakościowych i ilościowych arkusza monitoringu rozwoju
ucznia;
informacja o stopniu
opanowania przez ucznia wiadomości i umiejętności wynikających
z realizacji podstawy programowej.
|