Opis: Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów koniecznych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. W książce znajdują się: • arkusze monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole (zawierające obszary i treści nauczania realizowane w ramach zajęć edukacji przedszkolnej w odniesieniu do obowiązującej podstawy programowej oraz oczekiwane umiejętności i wiadomości dziecka kończącego edukację przedszkolną); • analizy ilościowe i jakościowe wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem narzędzi procedur badawczych, czyli arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego (opracowanych w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego); • diagnoza skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności – podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego; • informacja o stopniu opanowania przez dziecko wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej. Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Tanajewska Alicja, Naprawa Renata, Kołodziejska Dorota
- Podtytuł: Arkusz monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20672
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2014
- Objętość: 128
- Format: 21.0x29.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.34
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13473
- Miejscowość: Gdańsk
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]13473
- Wysokość: 7
- PKWiU: 58.11.1
|