| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 Księgarnia stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl | | | | Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob 10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni. | | | | Wpłata na konto: Alior Bank 21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. | | | Diagnoza przedszkolna gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole Wąsik Iwona, Klimkowska Lucyna Wydawnictwo: HARMONIA ISBN:[zasłonięte]978-8334-480-0 Format: 21.5x30.0cm Oprawa: Kartonowa Foliowana Wydanie: 1, 2011 r. Opis: Diagnoza przedszkolna gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach pracujących w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz w innych formach wychowania przedszkolnego. Zebrane tu zadania obejmują zasadnicze kompetencje dziecka w obszarach, które mają istotny wpływ na przyszłe powodzenie w szkole. Są to: Odporność emocjonalna, Sprawność psychomotoryczna, Kompetencje poznawcze oraz Aktywność dziecka. Dzięki diagnozie nauczyciel może określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej i wskazaćpotrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym oraz opracować indywidualny program wspomagania i korygowania rozwoju dziecka, które tego potrzebuje. Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z instrukcji i wskazówek dla badającego, arkusza obserwacyjnego oraz kart pracy dla dziecka. Diagnoza przedszkolna jest suplementem do programu wychowania i kształcenia oraz wspomagania rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym Kolorowy świat.
| |