Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Diagnoza funkcji psychomotorycznych dziecka w 2rż

10-03-2015, 12:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik eduhit
numer aukcji: 5135519485
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 14   
Koniec: 10-03-2015 12:19:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: twarda
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

mBank
72 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 567290

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w  dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

Wyspa Uśmiechu

ul. Rogalskiego 8

w Warszawie (Gocław).

Prosimy o umawianie się telefonicznie na odbiór.

Kontakt z nami

ul. Rogalskiego 8
03-982 Warszawa


tel.: 22 30 25 103

pon.-pt.: 7:30-17:00


tel. kom.: 790 [zasłonięte] 5432
pon.-pt.: 7.30-20.00
soboty: 10.00-16.00

Produkt nowy


Diagnoza funkcji psychomotorycznych dziecka w drugim roku życia

 


autor: Agata Dębicka-Cieszyńska, prof. Jagoda Cieszyńska

 

 

Opis:

 

Rozwój funkcji poznawczych w pierwszych dwóch latach życia dziecka jest ściśle związany z rozwojem motorycznym. Odpowiedni dla wieku poziom sprawności manualnej umożliwia równoległy rozwój narządów artykulacyjnych.

Badanie poznawczego rozwoju dziecka (w wieku od 12 do 24 miesiąca życia) wymaga wykorzystania narzędzi, inicjujących podjęcie ustrukturalizowanej zabawy. Pierwsze dwa lata życia to czas kształtowania się ważnych dla rozwoju języka i myślenia umiejętności naśladowania zachowań dorosłego oraz samodzielnego odkrywania nowych umiejętności z użyciem znanych przedmiotów i zastosowania nieznanych dotąd elementów rzeczywistości do wyćwiczonych już działań

W dziewiątym miesiącu życia, kiedy kształtuje się gest wskazywania palcem i stałość przedmiotu, dziecko uczy się wkładania i wyjmowania przedmiotów z pojemników. Ćwiczy wówczas sprawność manualną, koordynację wzrokowo-ruchową, a także przewidywanie skutków swoich działań i myślenie przez analogię. Rozwój ruchowy, umiejętność zdobywania przestrzeni wyznacza liczbę i jakość doświadczeń manualnych i koordynację ruchów.

 

 

Opakowanie: Pudełko tekturowe

 

Wystawiamy paragony / faktury.


Szukasz innych pozycji logopedycznych lub edukacyjnych?

Napisz do nas lub zadzwoń.

 

Zapraszam na moje pozostałe aukcje.