Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
mBank
72 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 567290
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Gotówka przy odbiorze osobistym
Wysyłka
Wysyłka w dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
Wyspa Uśmiechu
ul. Rogalskiego 8
w Warszawie (Gocław).
Prosimy o umawianie się telefonicznie na odbiór.
Kontakt z nami
ul. Rogalskiego 8
03-982 Warszawa
tel.: 22 30 25 103
pon.-pt.: 7:30-17:00
tel. kom.: 790 [zasłonięte] 5432
pon.-pt.: 7.30-20.00
soboty: 10.00-16.00
Produkt nowy
Diagnoza funkcji psychomotorycznych dziecka w drugim roku życia
autor: Agata Dębicka-Cieszyńska, prof. Jagoda Cieszyńska
Opis:
Rozwój funkcji poznawczych w pierwszych dwóch latach życia dziecka jest ściśle związany z rozwojem motorycznym. Odpowiedni dla wieku poziom sprawności manualnej umożliwia równoległy rozwój narządów artykulacyjnych.
Badanie poznawczego rozwoju dziecka (w wieku od 12 do 24 miesiąca życia) wymaga wykorzystania narzędzi, inicjujących podjęcie ustrukturalizowanej zabawy. Pierwsze dwa lata życia to czas kształtowania się ważnych dla rozwoju języka i myślenia umiejętności naśladowania zachowań dorosłego oraz samodzielnego odkrywania nowych umiejętności z użyciem znanych przedmiotów i zastosowania nieznanych dotąd elementów rzeczywistości do wyćwiczonych już działań
W dziewiątym miesiącu życia, kiedy kształtuje się gest wskazywania palcem i stałość przedmiotu, dziecko uczy się wkładania i wyjmowania przedmiotów z pojemników. Ćwiczy wówczas sprawność manualną, koordynację wzrokowo-ruchową, a także przewidywanie skutków swoich działań i myślenie przez analogię. Rozwój ruchowy, umiejętność zdobywania przestrzeni wyznacza liczbę i jakość doświadczeń manualnych i koordynację ruchów.
Opakowanie: Pudełko tekturowe