Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Diagnoza dziecka rozpoczynajacego naukę w klasie

28-01-2012, 0:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 2051690070
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 10   
Koniec: 25-01-2012 17:42:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.00-19.00
soboty: 10.00-15.00

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej. Kwestionariusz zgodny z nową podstawą programową

Autor: Rokicińska I.

 

Wydawca: Harmonia

Format: 22,5 x 30,5 cm

Oprawa: teczka

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13441

 

Opis:

Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to:
  1. podstawowe wiadomości
  2. lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie
  3. percepcja słuchowa
  4. umiejętności matematyczne
  5. czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania; można ją pominąć w badaniu)
  6. pamięć i myślenie
  7. percepcja wzrokowa i sprawność manualna
  8. komunikowanie się
  9. zachowanie dziecka podczas badania
  10. rozwój fizyczny i stan zdrowia
  11. rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej).

Dzięki diagnozie nauczyciel może:

  1. określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej
  2. określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym
  3. opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej).

    Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z:
  4. charakterystyki narzędzia diagnozy
  5. instrukcji dla badającego
  6. kryteriów oceny
  7. arkusza badania
  8. kart pracy dla dziecka
  9. pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania.