Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Gotówka przy odbiorze osobistym
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
ul. Lubartowska 56 w Lublinie
Kontakt z nami
ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.00-19.00
soboty: 10.00-15.00
Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej. Kwestionariusz zgodny z nową podstawą programową
Autor: Rokicińska I.
Wydawca: Harmonia
Format: 22,5 x 30,5 cm
Oprawa: teczka
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13441
Opis:
Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to:
-
podstawowe wiadomości
-
lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie
-
percepcja słuchowa
-
umiejętności matematyczne
-
czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania; można ją pominąć w badaniu)
-
pamięć i myślenie
-
percepcja wzrokowa i sprawność manualna
-
komunikowanie się
-
zachowanie dziecka podczas badania
-
rozwój fizyczny i stan zdrowia
-
rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej).
Dzięki diagnozie nauczyciel może:
-
określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej
-
określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym
-
opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej).
Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z:
-
charakterystyki narzędzia diagnozy
-
instrukcji dla badającego
-
kryteriów oceny
-
arkusza badania
-
kart pracy dla dziecka
-
pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania.