Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie p

20-11-2014, 2:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25.87 zł     
Użytkownik plusmediator
numer aukcji: 4720912021
Miejscowość Szczecin
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 1   
Koniec: 20-11-2014 02:18:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia plusmediator
ul.Gierczak 32/134
70-821 Szczecin
NIP 504[zasłonięte]0530
Regon 811[zasłonięte]235

gg: 15[zasłonięte]226
telefon:[zasłonięte]91818
[zasłonięte]@gmail.com

1.Payu allegro
2.Meritum Bank ICB S.A.
59 1300 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0007672 [zasłonięte] 684601
3.Pobranie pocztowe


NIE OFERUJEMY MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO! TYLKO WYSYŁKA!!!
WYSYŁAMY TYLKO NA AKTUALNY ADRES PODANY W DANYCH NA ALLEGRO ("DANE DO WYSYŁKI" )
Warunki transakcji:
1. Nie wycofuję ofert
2. Wysyłam przesyłki w czasie określonym na aukcjach.Informuję o tym w dodatkowym liście.
3. Przy zakupie większej ilości niż jeden koszty wysyłki proszę powiększyć o 1 złoty za każdą następną
4. NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ZAGUBIONE PRZESYŁKI WYSŁANE
LISTEM EKONOMICZNYM I PRIORYTETOWYM
PRZESYŁKI TE SĄ NIEREJESTROWANE I NIE MA MOŻLIWOŚCI ICH REKLAMACJI !!!
Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to: podstawowe wiadomości, lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie, percepcja słuchowa, umiejętności matematyczne, czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania można ją pominąć w badaniu), pamięć i myślenie, percepcja wzrokowa i sprawność manualna, komunikowanie się, zachowanie dziecka podczas badania, rozwój fizyczny i stan zdrowia, rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej). Dzięki diagnozie nauczyciel może: określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej, określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym, opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej). Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z: charakterystyki narzędzia diagnozy, instrukcji dla badającego, kryteriów oceny, arkusza badania, kart pracy dla dziecka, pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania.



Wydawca:
Autorzy:Iwona Rokicińska
ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]13441
SKU:
Seria:
Ilość Stron:28
Język:
Oprawa:miękka
Tom:
Kod:HARM-1704
Wydanie:1


Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

panel aukcji

`