Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DIAGNOZA DZIECKA ROZPOCZYNAJĄCEGO NAUKĘ W KLASIE 1

26-11-2014, 14:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik KSIEGARNIAFENIKS
numer aukcji: 4741751485
Miejscowość Głogów
Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-11-2014 14:01:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej

Autor/autorzy:
Oprawa: Miękka
Format: 21.5x30.5cm
Ilość stron: 60
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
"Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to: podstawowe wiadomości, lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie, percepcja słuchowa, umiejętności matematyczne, czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania można ją pominąć w badaniu), pamięć i myślenie, percepcja wzrokowa i sprawność manualna, komunikowanie się, zachowanie dziecka podczas badania, rozwój fizyczny i stan zdrowia, rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej). Dzięki diagnozie nauczyciel może: określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej, określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym, opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej). Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z: charakterystyki narzędzia diagnozy, instrukcji dla badającego, kryteriów oceny, arkusza badania, kart pracy dla dziecka, pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania."