Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Diagnoza dysleksji Krasowicz-Kupis dysleksja

25-06-2015, 9:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik domki
numer aukcji: 5393106342
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 1   
Koniec: 25-06-2015 09:08:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 DIAGNOZA DYSLEKSJI – najważniejsze problemy

 


 


pod redakcją Grażyna Krasowicz-Kupis


format B5

oprawa miękka

objętość 356 stron

 

ISBN [zasłonięte]978-8334-343-8 



Książka w usystematyzowany sposób przedstawia problemy związane z diagnozowaniem dysleksji. Adresowana jest przede wszystkim do praktyków – psychologów, pedagogów i logopedów, którzy profesjonalnie zajmują się diagnozą tego zaburzenia i innych trudności szkolnych. Prezentowana tu wiedza i rozważania praktyczne mogą być interesujące także dla nauczycieli i rodziców dzieci z problemami w uczeniu się. Wiele przydatnych i aktualnych, a wręcz najnowszych informacji znajdą tu studenci psychologii i pedagogiki oraz wszystkich specjalności pedagogicznych, a także studenci studiów podyplomowych związanych z pomocą psychologiczną i terapią pedagogiczną.

 

Spis treści

Część I.   Podstawy diagnozy dysleksji

Fakty, mity i kontrowersje wokół diagnozy dysleksji (Marta Bogdanowicz)

Neurobiologiczne podstawy dysleksji (Anna Grabowska, Katarzyna Jednoróg)
Dlaczego nie znamy (całej) prawdy o dysleksji - czyli rozważania o metodologii badań (Grażyna Krasowicz-Kupis)


Część II.  Diagnoza objawów dysleksji

Diagnozowanie czytania (Krystyna Sochacka)

Umiejętność pisania i możliwości jej diagnozowania (Pietras Izabela)
Aspekt językowy trudności w nabywaniu przez dzieci umiejętności pisania (Maria Przybysz-Piwko)

O błędach w pisowni identyfikowanych jako symptomy zaburzeń funkcji słuchowych (Urszula Mirecka)

Przegląd narzędzi diagnostycznych do oceny czytania i pisania stosowanych w polskim poradnictwie (Małgorzata Kostka-Szymańska, Grażyna Krasowicz-Kupis, Izabela Pietras)


Część III.  Diagnoza funkcji poznawczych

Badanie funkcji językowych w dysleksji (Grażyna Krasowicz-Kupis)

Problem diagnozowania sprawności intelektualnych w dysleksji (Grażyna Krasowicz-Kupis, Katarzyna Wiejak)

Diagnozowanie funkcji wzrokowych w dysleksji (Katarzyna Gruszczyńska, Grażyna Krasowicz-Kupis)

Ocena procesów pamięciowych w diagnozie dysleksji (Agnieszka Kaliszewska)

Diagnozowanie stanu słuchu fonemowego (Małgorzata Rocławska-Daniluk, Joanna Jatkowska)


Część IV. Diagnoza dysleksji – ważne zmienne dodatkowe

Leworęczność a dysleksja w świetle współczesnych badań (Małgorzata Gut)

Ocena poziomu graficznego pisma dzieci w wieku 713 lat (Aneta Domagała, Urszula Mirecka)

Dysleksja i płeć (Jadwiga Wrońska)

Gotowość szkolna – ciekawość, aktywność, samodzielność (Elżbieta Koźniewska)


„Książka dotyczy problematyki ważnej z teoretycznego i praktycznego punktu widzenia. Badania nad dysleksją stanowią bowiem istotny wkład do wiedzy o funkcjonowaniu mózgu, a diagnoza dysleksji jest jednym z głównych problemów, z jakim borykają się psychologowie praktycy. Praca zawiera bardzo potrzebne im treści, a przy tym ma walory porządkujące – wskazuje na podstawowe kwestie i dostarcza przeglądu możliwych sposobów diagnozy. Napisana jest bardzo kompetentnie, przez specjalistów mających dużą wiedzę i doświadczenie w zakresie omawianych przez siebie zagadnień”.

 

prof. dr hab. Anna Matcza

 

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72