Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Diagnostyka profilaktyka w teorii praktyce Deptuła

15-07-2014, 12:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.99 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 4335679811
Miejscowość Touń
Wyświetleń: 10   
Koniec: 15-07-2014 12:48:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl









KATEGORIE - kliknij i wybierz:









47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji







I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł












Diagnostyka i profilaktyka w teorii i praktyce pedagogicznej
(red.) Deptuła Maria


Rok wydania: 2007
Stron: 428
Format: 17,5 x 25,0 cm




______________Opis:_______________

Książka koncentruje się wokół trzech głównych wątków: diagnostyki pedagogicznej czyli rozpoznawania warunków rozwoju i zagrożeń rozwoju dzieci i młodzieży; profilaktyki czyli zapobiegania pojawianiu się zagrożeń i wzmacniania czynników chroniących dzieci i młodzież; wreszcie profilaktyki adresowanej do grup ryzyka - dzieci i młodzieży z rodzin nieprawidłowo funkcjonujących, z zaburzeniami zachowania i trudnościami w realizacji zadań życiowych.

______________Spis Treści:_______________

Wstęp..............................................................................................................9
Część pierwsza Diagnostyka

MARIUSZ CICHOSZ
Jednostka, rodzina i środowisko lokalne jako przedmiot badań
pedagogiki społecznej - refleksja nad rozwojem dyscypliny...............17

ALEKSANDRA KARASOWSKA
Zaburzenia zachowania uczniów jako dysfunkcyjna siła
działająca w systemie społecznym szkoły...............................................28

EWA WYSOCKA
Diagnoza zaburzeń zachowania i zaburzeń osobowości
- dylematy i propozycje metodologiczne................................................51

EWA JAROSZ
Rozpoznawanie sytuacji psychospołecznej dziecka w rodzinie
- założenia zintegrowanego modelu diagnozy ......................................72

BLANKA POĆWIARDOWSKA
Diagnoza kompetencji wychowawczych rodziców dzieci
w wieku przedszkolnym ...........................................................................85

MIROSŁAWA ŻMUDZKA
Wybrane aspekty diagnozy i profilaktyki niepowodzeń
szkolnych .....................................................................................................93

ANNA BORUCKA, KRZYSZTOF OSTASZEWSKI
Profilaktyka a obszary i zakres diagnozy w szkole .............................109

Część druga
Profilaktyka adresowana do całej populacji dzieci i młodzieży

KRZYSZTOF OSTASZEWSKI, KRZYSZTOF BOBROWSKI,
ANNA BORUCKA, KATARZYNA KOCOŃ,
KATARZYNA OKULICZ-KOZARYN, AGNIESZKA PISARSKA
Rozpowszechnienie zachowań problemowych młodzieży.
Badania mokotowskie ..............................................................................125

JOLANTA JARCZYŃSKA
Percepcja postaw rodziców wobec spożywania alkoholu przez
ich dzieci a intensywność picia wśród młodzieży gimnazjalnej........142

PIOTR KWIATKOWSKI
Wybrane czynniki interweniujące w sekwencję ryzyka używania
substanqi psychoaktywnych...................................................................158

AGNIESZKA URBAŃSKA
Działalność profilaktyczna w uczelni wyższej w opiniach
studentów ..................................................................................................177

MARIA DEPTUŁA
Zmiany w zakresie kompetencji społecznej zachodzące u uczniów
starszych klas szkoły podstawowej........................................................189

MARTA KLESIŃSKA
Samoocena uczniów klas IV-VI ..............................................................208

KRZYSZTOF BOBROWSKI
Zajęcie dla hobbystów - badanie odroczonych efektów programów
profilaktycznych .......................................................................................221

ELŻBIETA TOMCZAK
Zastosowanie Grupy Fokusowej do ewaluaqi szkolnego programu
profilaktyki ................................................................................................237

ELŻBIETA WIEWIÓRA
Aspekty profilaktyczne w programie edukacyjnym
„Moje konsumenckie ABC".....................................................................247

JOLANTA BORYSZEWSKA
Praktyka profilaktyki - problemy i doświadczenia.............................256

Część druga
Profilaktyka adresowana do całej populacji dzieci i młodzieży

KRZYSZTOF OSTASZEWSKI, KRZYSZTOF BOBROWSKI,
ANNA BORUCKA, KATARZYNA KOCOŃ,
KATARZYNA OKULICZ-KOZARYN, AGNIESZKA PISARSKA
Rozpowszechnienie zachowań problemowych młodzieży.
Badania mokotowskie ..............................................................................125

JOLANTA JARCZYŃSKA
Percepcja postaw rodziców wobec spożywania alkoholu przez
ich dzieci a intensywność picia wśród młodzieży gimnazjalnej........142

PIOTR KWIATKOWSKI
Wybrane czynniki interweniujące w sekwencję ryzyka używania
substanqi psychoaktywnych...................................................................158

AGNIESZKA URBAŃSKA
Działalność profilaktyczna w uczelni wyższej w opiniach
studentów ..................................................................................................177

MARIA DEPTUŁA
Zmiany w zakresie kompetencji społecznej zachodzące u uczniów
starszych klas szkoły podstawowej........................................................189

MARTA KLESIŃSKA
Samoocena uczniów klas IV-VI ..............................................................208

KRZYSZTOF BOBROWSKI
Zajęcie dla hobbystów - badanie odroczonych efektów programów
profilaktycznych .......................................................................................221

ELŻBIETA TOMCZAK
Zastosowanie Grupy Fokusowej do ewaluaqi szkolnego programu
profilaktyki ................................................................................................237

ELŻBIETA WIEWIÓRA
Aspekty profilaktyczne w programie edukacyjnym
„Moje konsumenckie ABC".....................................................................247

JOLANTA BORYSZEWSKA
Praktyka profilaktyki - problemy i doświadczenia.............................256


Część trzecia
Profilaktyka adresowana do grup ryzyka

ANNA MARZEC-TARASIŃSKA
Rodzina długotrwale bezrobotna jako rodzina dysfunkcyjna
- charakterystyka i formy pomocy.........................................................273

SUSANNE LORENZ
Edukacja uliczna wśród młodych ludzi w wieku 15-25 lat
w gminie Sion............................................................................................291

CHRISTOPHE BOULE
Zgodność między oczekiwaniami odbiorców pomocy Akqi
Wychowawczej w Środowisku Otwartym AEMO
a spojrzeniem wychowawców AEMO na swoją działalność..............317

MAGDALENA DRAGAN, BEATA OLEKSY
Ocena zapotrzebowania na działania profilaktyczne w programie
„Tak czy Nie" ............................................................................................329

WIOLETTA JUNIK
Destrukcyjne wzory przystosowania społecznego dzieci
z rodzin z problemem alkoholowym.....................................................338

AMELIA KRAWCZYK-BOCIAN
Proces tworzenia tożsamości u Dorosłych Dzieci Alkoholików........356

MAŁGORZATA ZABŁOCKA
Skuteczność autorskiego programu wspomagania rozwoju
psychospołecznego dzieci nieśmiałych..................................................369

BEATA PITUŁA
Wpływ bajek terapeutycznych na sposoby radzenia sobie
z lękiem przez dzieci siedmioletnie ...................................................... 385

KATARZYNA SAWICKA
Ekologiczny kontekst socjoterapii...........................................................397

BOGNA FRĄSZCZAK
Psychologiczne problemy osób pomagających dzieciom
i młodzieży.................................................................................................410

O autorach..................................................................................................421

[DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]
[DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]