INTERFEJS OBDLink SX DIAGNOSTYKA
MAZDA
Wszystkie auta MAZDA z portem OBD II - 2 3 5 6 MX5 CX5 CX7 626 MPV CX9 Premacy RX8
Dlaczego OBDLink SX zamiast ELM327?
OBDLink SX USB to interfejs do diagnostyki w standardzie OBD2 zbudowany jest na prawdziwym oryginalnym procesorze STN1110 który jest o wiele bardziej doskonały niż ELM327 biorąc pod lupę obydwa układy już sama prędkość procesorów przemawia za dziesięciokrotnie szybszym SNT1110 z OBDLink SX.
Nie jest to chiński klon zbudowany na PIC18F24xx w którym większość funkcji jak np. zamrożone ramki, protokoły Forda, Mazdy, Jaguara, itp,
pomiary dynamiczne nie działa prawidłowo. Tylko oryginalny OBDLink z prawdziwym 16 bitowym układem STN1110 zapewnia w pełni bezproblemową pracę z protokołami J1850 PVM
oraz nowymi autami z siecią CAN.
Funkcje diagnostyczne w najnowszych autach po 2007r. wymagają znacznie większych buforów pamięci chociażby dla CAN z funkcjami tymi nie radzi sobie ELM327 ponieważ 8 bitowa architektura jest za mało wydajna.
Sprawdź porównanie obydwu układów poniżej i sam przekonaj się o ile bardziej wydajny i sprawny jest OBDLink SX.
Procesor sterujący pracą OBDLink SX można bezpłatnie upgrejdować do wyższych wersji poprzez zmianę jego firmware. Uważaj na innych sprzedawców nie daj się nabrać na tanie chińskie podróbki które kosztują tyle ile sam procesor do OBDLink i pomimo wielu zapewnień ich sprzedawców nie realizują większości barwnie opisywanych funkcji w dodatku jako darmowy program dostajesz od nich ograniczoną piracką wersję. Kupując u nas masz pewność że interfejsy są 100% oryginalnymi produktami
ScanTool.net LLC wraz z legalnym licencjonowanym pełnym oprogramowaniem.
Porównanie procesorów ELM327 i STN1110
Tu więcej danych
Procesor STN1110 jest 16 bitowy, dziesięciokrotnie szybszy, wspiera wszystkie komendy ELM327, ma możliwość aktualizacji firmware, a przedewszystkim co naj istotniejsze 8KB RAM i 128KB ROM a to z kolei przekłada się na bezproblemową pracę z magistralą CAN.
Jesteśmy dystrybutorem Polskiego przedstawiciela amerykańskiej firmy ScanTool.net LLC jedynego właściciela praw autorskich do interfejsów opartych na procesorach PIC firmy microchip z firmware ELM 32x i STN1110.
Każdy interfejs kupiony w Polsce z innego źródła niż nasza firma to Chińska podróbka.
Interfejs diagnostyczny - OBDLink USB
+
BEZPŁATNE PEŁNE PROGRAMY w tym PL NA CD
Interfejs współpracuje ze wszystkimi samochodami zgodnymi ze standardem OBDII / EOBD tj. :
1. Wszystkie auta sprzedawane w Europie od 2000r. benzynowe i od 2004r. diesle.
2. Niektóre auta benzynowe sprzedawane w Europie już od 1996r.
3. Wszystkie auta sprzedawane w USA od 1996r. benzynowe i od 2004r. diesle.
4. Niektóre diesle sprzedawane w USA ze starszych roczników.
5. Wszystkie auta Japońskie benzynowe po 2000r. i diesle po 2004r.
Interfejs diagnostyczny przeznaczony do diagnostyki silnika oraz wszystkich jego elektronicznych podzespołów m.in. takich jak przepustnica, przepływomierz, sondy lambda, czujniki temp., ciśnienia doładowania, powietrza, dawki paliwa, EGR, zawór EVAP, itp.
Dzięki uniwersalności zastępuje przy diagnostyce silnika urządzenia serwisowe stosowane w autoryzowanych stacjach diagnostycznych. Urządzenie samoczynnie wykrywa protokół komunikacyjny i automatycznie dostosowuje go do konkretnego pojazdu czyniąc z każdego PC, laptopa, netbooka, touchpada profesjonalne narzędzie diagnostyczne.
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie diagnostyki w zakresie:
- odczyt / kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD / JOBD oraz CAN
- kasowania kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL
- odczyt kodów usterek oczekujących (gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci)
- odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta
- odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE
- odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData)
- podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames)
- kontrola zużycia paliwa - test sond lambda oraz innych czujników takich jak: przepływomierz, przepustnica, czujnik temp. czujniki ciśnienia doładowania, MAP sensory, zawory EGR, EVAP itp.
Tym interfejsem możesz diagnozować, odczytywać i kasować błędy zapisane w sterowniku,
podglądać parametry bieżące, odczytywać wartości z czujników, mierzyć moc, moment obrotowy,
czas i prędkość na 1/4 mili w swoim samochodzie!!!!!
Urządzenie pozwala na diagnostykę elektroniki silnika w samochodach zgodnych ze specyfikacja OBDII / EOBD / JOBD
-Czyta i kasuje błędy DTC zapisane w sterowniku we wszystkich samochodach zgodnych z normą OBD2/EOBD
-Obsługuje wszystkie protokoły komunikacji łącznie z magistralą CAN!!
-Dzięki OBDLink SX wyłączysz lampkę CHECK ENGINE!!!
-Odczytuje kody błędów i podaje ich znaczenie PO POLSKU!!
-Czyta kody błędów zarejestrowanych (kontrolka CHECK ENGINE świeci się )
-Czyta kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE wyłączony)
-Pokazuje wartości sygnałów ze wszystkich czujników (między innymi ciśnienie doładowania, sygnał sondy lambda, sygnał czujnika temp. przepływomierza, czujnika położenia przepustnicy, EGR, EVAP itp.)
-Czyta i kasuje zamrożone ramki, które ostrzegają o problemach
-Sprawdza kiedy błędy i lampka CHECK były ostatnio kasowane
-Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)
-Mierzy moc silnika (KM) -Pomaga przeprowadzać rożne testy auta, np. czas do 100 km/h
Poniżej zdjęcia programów które są w zestawie:
OBDwiz oraz ScanTool.net
obydwa w pełnej licencjonowanej wersji
z możliwością darmowych aktualizacji.
a także ScanTool.net w języku POLSKIM
Nie podajemy listy obsługiwanych samochodów ponieważ wraz z pojawieniem się nowych modeli stale się ona zwiększa, warunkiem działania jest zgodność z normą OBDII a zawsze z tą normą są zgodne auta wyprodukowane w Europie oraz Japoni po 2000r. z silnikami benzynowymi oraz diesle po 2004r. w USA wszystkie auta benzynowe po 1996r. oraz diesle po 2004r.
---Więc jeśli masz w swoim samochodzie silnik benzynowy---
wyprodukowany po 2000r. lub diesla po 2004r.
TO
INTERFEJS BĘDZIE PASOWAŁ NA 100%
JAKO BONUS DOSTAJESZ:
ScanXL PRO
Firmy - Palmer performance ScanXL Professional J2534 Pass-Thru - możliwość flashowania ECU reflash
ScanXL ™ jest profesjonalnym programem do poszerzonej diagnostyki OBD-2. Oprogramowanie w wersji Professional + opcjonalne dodatki: Ford, Lincoln, Mercury, Mazda, GM, Chevrolet, Cadillac, Pontiac, Buick, Oldsmobile, Saturn,
GMC truck oferuje pełen zakres diagnostyki OBD-II, Pass tru Daje to dostęp nie tylko do Silnika i skrzyni biegów, ale także ABS, poduszka powietrzna, oraz innych podzespołów np. TPM(tire pressure monitor), 4x4, transmission, batery control module, inne programy diagnostyczne do OBD2 nie posiadają takich możliwości. W ScanXL istnieje także możliwość przeglądania wykresów, rejestrowania i odtwarzanie danych diagnostycznych w czasie rzeczywistym poprzez złącze OBD-II. Pozwala na odczyt i kasowanie błędów (DTC), odczytuje dane z Freeze Frame- ramki zamrożone i inne informacje o samochodzie.
Obsługiwane protokoły OBD-II: SAE-J1850 (PWM i VPW), ISO-9141, ISO-14230 (KWP2000), ISO-15765 i (CAN).
i co najważniejsze dzięki temu programowi obsłużysz protokół J2534 to nowość w diagnostyce OBDII umożliwia przeprogramowanie (flashowanie) oprogramowania ECU odpowiedzialnego za emisję. Przeprogramowanie sterownika to czasem jedyne rozwiązanie aby pozbyć się fałszywych błędów rejestrowanych przez sterownik, reprogramowanie i kalibracja czasem konieczna jest aby naprawić takie usterki jak utrudnione odpalanie zimnego lub ciepłego silnika, nierówna praca na biegu jałowym, nierówna praca rozgrzanego silnika, brak mocy, nadmierne zużycie paliwa, itp.
Najnowsza wersja OBDLink posiada certyfikaty bezpieczeństwa i jakości CE oraz RoHS
OBDLink SX obsługuje protokoły:
J1850 PWM (41.6 kbaud), J1850 VPW (10.4 kbaud), ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud), ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud), ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud), ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud), ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud), ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud), ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
W zestawie wraz z interfejsem dostajesz za darmo CD na którym jest :
- Bezpłatne darmowe programy w pełnej wersji POLSKIEJ
- Drukowana instrukcja instalacji i obsługi, wraz ze zdjęciami, oraz instrukcja krok po kroku w formacie PDF.
- Materiały pomocne podczas diagnozy (kody błędów, instrukcje kasowania inspekcji, itd.)
- Informacje gdzie występują złącza diagnostyczne w różnych modelach.
Pełne wsparcie techniczne !!!
Dodatkowe dane techniczne interfejsu OBDLink USB OBD2:
-
Złącze diagnostyczne: 16-pinowe OBD2
Interfejs OBDLink
Podłączenie bezpośrednio do komputera PC, laptopa, PDA: przez złączę USB
Diody LED sygnalizujące transmisje oraz połączenie ze sterownikiem samochodu.
Wymagania systemowe i sprzętowe:
-
Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Win7, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
port USB w komputerze, laptopie, Pocket-PC (PDA)
Auto zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD czyli wszystkie z silnikami benzynowymi wyprodukowane po 2000r. oraz diesle po 2004r. oraz niektóre auta z wcześniejszych roczników
gniazdo OBDII w samochodzie
Interfejs współpracuje z programami diagnostycznymi:
ScanTool.net (dostepna wersja PL), PCMSCAN (dostepna wersja PL), ScanXL-ELM (dostepna wersja PL), DashCommand-ELM, OBDWiz,EasyOBD II, ProScan, OBD2Spy, OBD Logger, OBD-II ScanMaster, RealScan, wOBD, OBD Gauge for Palm OS, ScanTest for Pocket PC,ScanMaster-ELM i wieloma innymi programami.
Gwarancja 24 miesiące (inni dają tylko 12)... sam odpowiedz sobie dlaczego....
Do każdego interfejsy dołączamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.
U NAS MASZ 30 DNI NA ZWROT*
*pod warunkiem że produkt nie był użytkowany
|