Składając zamówienie przedpremierowe na grę Diablo III w wersji na konsolę Xbox 360 otrzymasz następujące dodatki:
Infernalny Hełm - przedmiot zapewniający premię do zdobywanych punktów doświadczenia, dzięki któremu szybciej rozwiniesz swoją postać; można z niego korzystać od początku rozgrywki
Anielskie skrzydła - zadrwisz sobie ze sług Zła, gdy rozwiniesz w walce te jaśniejące niebiańskim blaskiem skrzydła
Chmura w butelce - Twój pancerz otrzyma boski odcień bieli dzięki temu lekkiemu jak obłok barwnikowi
Dym w butelce - Twój pancerz otrzyma odcień czerni rodem z najgłębszych kazamat, dzięki temu kłębiącemu się posępnie barwnikowi
Diablo® III, niesamowita fabularna gra akcji stworzona przez Blizzard Entertainment, przenosi odwieczny konflikt między Królestwem Niebios i Płonącymi Piekłami na nową arenę — konsolę Xbox 360! Gracze, uzbrojeni w kontroler i specjalnie przygotowany pod konsolę interfejs, wcielą się w rolę jednej z pięciu potężnych postaci — barbarzyńcy, szamana, czarownika, mnicha lub łowcy demonów — i wyruszą w podróż przez mrok, aby ocalić świat Sanktuarium przed pradawnymi siłami demonów. Bohaterowie ci doświadczać będą niezwykłych przygód, podróżując z skromnego miasteczka Nowe Tristram aż po Diamentowe Wrota w Królestwie Niebios, wezmą udział w emocjonujących walkach z hordami potworów i groźnymi bossami oraz będą zdobywać doświadczenie, umiejętności i przedmioty o niezwykłej mocy.
Gra Diablo III została wydana przez Blizzard Entertainment na komputery z systemem Windows® i komputery Macintosh® 15 maja 2012 roku. W ciągu pierwszych 24 godzin została najszybciej sprzedającym się tytułem wszech czasów na komputery PC. Do 31 grudnia 2012 na całym świecie sprzedano ponad 12 milionów kopii Diablo III.
CECHY GRY:
Pięć potężnych klas postaci do wyboru: barbarzyńca, szaman, czarownik, mnich i łowca demonów;
Bezpośrednia kontrola nad postacią i opracowane z myślą o konsolach zmiany w umiejętnościach postaci i mechanice walki, przenoszące grających na PS3™ w sam środek akcji;
Czteroosobowy tryb współpracy w sieci oraz lokalnie, zapewniający płynną grę we wspólnym gronie;
Cztery różne poziomy trudności — normalny, koszmarny, piekielny i infernalny — stopniowo zwiększające wyzwania i nagradzające graczy coraz potężniejszymi pancerzami, orężem i umiejętnościami;
Tryb hardkorowy dla graczy szukających dreszczyku emocji związanego z ryzykiem nieodwracalnej śmierci postaci;
Całkowicie przeprojektowany interfejs oraz nowa, dynamiczna kamera opracowane specjalnie z myślą o konsolach;
Interaktywne otoczenie pełne niebezpiecznych pułapek i przeszkód oraz elementów zniszczalnych;
Losowo generowane mapy, wydarzenia i łupy zapewniające nieskończoną, dynamiczną rozgrywkę;
Mnogość piekielnych potworów o unikalnych atakach i zachowaniach zaprojektowanych specjalnie dla konsol;
Funkcje takie, jak system poziomów mistrzowskich, siła potworów, Infernalna Machina oraz pojedynki między graczami zapewniające długą, zróżnicowaną rozgrywkę;
Kontakt ze znajomymi, wysyłanie zaproszeń do gry i rozmowy głosowe za pośrednictwem PlayStation® Network.