Nissan 300 zx TARGA
z silnikiem 3.0 V6 BI-TURBO około 397 KM /sprawdzane na hamowni Jetronik Wrocław w 2010 roku/.
rok produkcji 1990 /na grubej podłodze - fabrycznie wzmocnionej/
w kraju od 2005 roku
w roku 2010 były przeprowadzane duże prace mechaniczne sponsorowane przez sponsorów reklamo dawców
opis aktualnego stanu pojazdu wraz z obecnymi modyfikacjami:
- dach Targa / pół kabriolet /,
- kolor złoty metalic,
- aluminiowe felgi Borbet /ciemne gwiazdy/,
- odnowiony w lutym 2012 układ wydechowy /od katalizatorów do tyłu/,
- odnowione przewody hamulcowe tylnej części pojazdu /listopad 2011/,
- regenerowane obie turbo sprężarki /bi-turbo/ w 2010 roku - od tego czasu zrobiły max 5.000 km,
- wymieniany rozrząd kpl wraz z rolkami, pompą wody , uszczelniaczami itd w roku 2010 - przebieg j/w,
- wymieniane sprzęgło kpl na sportowy spiek "firma Radzikowski" w roku 2010,
- aktualnie w pojeździe zamontowane są fabryczne fotele kubełkowe skórzane /łączenia skóry do odnowy w przednich fotelach/,
- elektronika silnika sterująca zmiennymi fazami rozrządu ustawiona jest procesorem na 397 KM /sprawdzane j/w w 2010 roku/,
- zawieszenie sportowe K-SPORT Gwintowane zamontowano w 2010 roku,
- filtry stożkowe BMC - 2 sztuki,
- sportowy duży intercooler - także 2010,
- pompa paliwowa wallbro GS341 /nieśmiertelna podobno/,
- świece zapłonowe platynowe,
- wałki rozrządu wzmocnione montowane w 2008 roku,
- pojazd posiada tylny most skrętny /fabryczny/ przez co wzorowo trzyma się drogi przy dużych prędkościach ale niestety do Dryftu się nie nadaje,
- swego czasu pojazd był democar-em audio firmy Alpine ale po umowie sprzęt zdemontowano,
- eksploatowany na olejach Motul,
- w kraju jest od 2005 roku gdzie do dzisiaj zrobił łącznie około 12.000-15.000 km na kołach i może jako democar jakieś 10.000 km dodatkowo na lawecie od wystawy do wystawy,
- poprzedni właściciel tego pojazdu prezes jakieś firmy Recyklingowej z łodzi wspólnie ze sponsorami władował /nie do końca sensownie/ jakieś 50.000-60.000 pln ,
- od połowy 2011 roku autko stoi sobie i kwitnie /sprawne ale bez czasu na zabawę w wystawy, zloty itp - brak czasu/,
- na jesieni 2011 jeden z klientów naszego serwisu w niego nie fartownie wyparkował uszkadzając zderzak przedni /naprawiono teraz/,
- wiosną 2012 roku /tj w marcu/ przewrócił się na jego prawy bok zaparkowany obok motor uszkadzając lekko prawe drzwi i prawy tylny błotnik /także naprawiono teraz/,
Podsumowując jest to autko warte swojej ceny tj 36.000 pln , którym ani ja ani żadna odpowiedzialna osoba u mnie w auto serwisie nie ma czasu pośmigać pomimo faktu że jest to pojazd 4 osobowy /2 os dorosłe + 2 osoby do max 14 lat/, spalanie miasto 12,7 l/100 km /bez szaleństw/, trasa przy v do 100 km/h spalanie 8 litrów , pow V 100 km/h - 140 km/h 10-11 litrów , pow V 140 km/h spalanie nielimitowane.
Ze względu na sportowe zawieszenie i niski profil opon nie należy do autek dla wygodnickich kierowców, komfort znośny /dobry/, przy nie wprawionej ingerencji nogi na gazowanie na biegach 1-3 można szybko spalić opony, polecany dla myślących kierowców chcących mądrze się pobawić a nie zabić.
Ponieważ szkoda aby autko się zmarnowało jest do sprzedania za kwotę 35.999 pln /rynkowe ceny standardowych 300zx-ów to 32.000 pln - 43.000 pln/ lub zamiana na pojazd o zbliżonej wartości mające u nas zastosowanie np. autko osobowe kombi w Dieslu, koparko-ładowarkę np. JCB, podnośnik koszowy ze sterowaniem w koszu, Pickup-a np. F350 lub RAM 3500 lub inne rozsądne oferty.
Oferty proszę wysyłać na e-mail [zasłonięte]@addac.com.pl lub poprzez pytanie do sprzedawcy.
Informacje techniczne zawarte w w/w opisie znam od poprzedniego właściciela.
|