|
Księga Przychodów i Rozchodów PROto łatwy w obsłudze program komputerowy, przeznaczony dla mikro i małych firm do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu, ewidencji VAT. Kontroluje rozrachunki z kontrahentami. Wystawia i drukuje deklaracje PIT i VAT. Prowadzi ewidencję środków trwałych. Posiada bogaty zestaw raportów.
Księga Przychodów i Rozchodów
● rejestracja zapisów dotyczących Księgi Przychodów i Rozchodów,
● sporządza zestawienia obrotów i kosztów za dany miesiąc oraz narastająco od początku roku,
● sporządza roczne zestawienia obrotów i kosztów oraz rozliczenia z uwzględnieniem remanentów,
● wydruk tabulogramu (na kilka sposobów) i zestawień z możliwością podglądu na ekranie.
Ewidencje
● ewidencja zakupów i sprzedaży na potrzeby podatku VAT z możliwością automatycznego zapisu do księgi,
● ewidencja zakupów i sprzedaży na potrzeby podatku zryczałtowanego,
● sporządzanie wydruków zaewidencjonowanego wyposażenia,
● sporządzanie wielu zestawień za dany miesiąc i narastająco,
● wydruk ewidencji VAT (na kilka sposobów), ryczałtu, zestawień z możliwością podglądu na ekranie.
Deklaracje
● sporządzanie deklaracji za podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-5, PIT-5L i deklaracji VAT-7, VAT-7K,
● przegląd wystawionych deklaracji (możliwość edycji, wydruku).
Amortyzacja
● oblicza i drukuje roczny oraz miesięczny odpis amortyzacji metodą liniową lub degresywną,
● nalicza amortyzację okresową,
● pozwala na przeglądanie i korygowanie danych oraz zmiany wartości środka trwałego,
● możliwość wprowadzenia do 3 środków trwałych (z możliwością rozszerzenia).
Rozrachunki
● rozliczanie należności i zobowiązań,
● kontrola terminów płatności.
Przelewy
● sporządza Bankowe Dowody Wpłaty, Przelewy Bankowe.
Inne
● funkcja chronologicznego porządkowania wpisów,
● automatycznie księguje dokumenty wystawione z programu Fakturowanie PRO oraz Magazyn i Faktury PRO,
● importuje dane z programów Księga Mała Firma, Księga 2 Biznesmen oraz Księga Przychodów i Rozchodów DOS dGCS S.A.,
● eksportuje dane do programów MS Word i Excel.
|