Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DeVRYE C.: Dobra obsługa to dobry interes, 2007

20-01-2014, 19:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik gucio282870
numer aukcji: 3857612256
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-01-2014 10:24:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DeVRYE C.: Dobra obsługa to dobry interes, Wyd. Zysk i S-ka, Poznań, 2007

 

Dobra obsługa to dobry interes - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze. Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykłe bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania. Książka zawiera następujące rozdziały: 1) poczucie własnej wartości, 2) przewyższanie oczekiwań, 3) naprawa błędów, 4) wizja, 5) wprowadzanie ulepszeń, 6) troska, 7) udzielanie upoważnienia