|
Autor: Stanisław Bęza & Anke Kleinschmidt Wydawca: Poltext Rok wydania: 2011 (dodruk) Okładka: Miękka Wymiary: 180 x 250 Ilość stron: 360 ISBN:[zasłonięte]978-8361-099-4
Cena detaliczna: 49,90 V |
Opis: "Deutsch im Büro" to podręcznik będący prawdziwym hitem na polskim rynku wydawniczym, przeznaczony dla uczniów, studentów oraz pracowników i osób ubiegających się o pracę w przedsiębiorstwach niemieckich w Polsce lub w firmach polskich utrzymujących kontakty handlowe z partnerami zagranicznymi w języku niemieckim. Przedstawiono w nim sposoby postępowania w typowych sytuacjach codziennej pracy w biurze i działalności gospodarczej:
* Ubieganie się o pracę - ogłoszenia o miejscach pracy, oferty własne, list motywacyjny, życiorys, rozmowy kwalifikacyjne, testy przydatności, wypowiedzenie, świadectwo pracy. * Rozmowy telefoniczne * Prowadzenie nowoczesnej korespondencji handlowej - informacje ogólne, zasady, wzory najczęściej stosowanych listów. * Korespondencja elektroniczna - komputery i elektroniczny przekaz danych, list seryjny, faks, e-mail. * Organizacja i przebieg zebrań, dyskusji, negocjacji. * Raporty ustne i pisemne - referat, konspekt, protokół, streszczenie.
Nauka z książki jest łatwa. Można z niej korzystać znając język niemiecki na poziomie szkoły średniej:
* Materiał podzielono na krótkie jednostki, z których każda zakończona jest słowniczkiem. * Liczne ćwiczenia pozwalają nie tylko sprawdzić zrozumienie treści, lecz także utrwalić i rozszerzyć bazę leksykalną i strukturalną. * Ćwiczenia "czysto" gramatyczne utrwalają typowe struktury i zjawiska językowe. * Szczegółowe objaśnienia oraz klucze do ćwiczeń umożliwiają korzystanie z podręcznika. również w samodzielnej nauce bez pomocy nauczyciela. * Książka wyjaśnia zasady nowej pisowni niemieckiej.
Podręcznik przeznaczony dla uczniów, studentów oraz osób ubiegających się o pracę i zatrudnionych w firmach niemieckich. Przedstawiono w nim sposoby postępowania w takich sytuacjach, jak: ubieganie się o pracę ? ogłoszenia, oferty, list motywacyjny, życiorys, rozmowy kwalifikacyjne, testy przydatności, wypowiedzenie, świadectwo pracy; rozmowy telefoniczne; nowoczesna, korespondencja handlowa ? informacje ogólne, zasady, wzory listów; korespondencja elektroniczna; organizacja i przebieg zebrań, dyskusji, negocjacji; raporty ustne i pisemne ? referat, konspekt, protokół.
|
|
|