Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DEUTER PLECAK TURYSTYCZNY ROWEROWY MIEJSKI 22L

22-01-2012, 17:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 345 zł     
Użytkownik asport
numer aukcji: 2013178214
Miejscowość kozy
Wyświetleń: 58   
Koniec: 24-01-2012 22:30:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

asport
0-801-[zasłonięte]-761
0-33[zasłonięte]821-91 gg:[zasłonięte]35756
Adres e-mail:
[zasłonięte]@asport.pl
[zasłonięte]@asport.pl
Biuro Obsługi Klienta:
pon - pt: 8.00 - 17.00
sob: 9.00 - 13.00
Odbiór osobisty:
ul. Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała
Mapa dojazdu:
Przelew
Wysyłka towaru po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Nr KONTA BANKOWEGO Bank PKO BP
31 1020 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3900002 [zasłonięte] 036215

Przesyłka pobraniowa
płatność kurierowi przy odbiorze zamówionych produktów

Odbiór osobisty
Płatności w punkcie odbioru osobistego - gotówka.

Płatność przez internet:
Płatności Allegro, karta kredytowa, e-przelew, PayPal
Poczta Polska - Priorytet
Kurier OPEK

UWAGA:
Przy zakupie kilku przedmiotów prosimy o kontakt celem ustalenia jednej opłaty za wysyłkę.

Dowód zakupu:
Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na życzenie klienta Fakturę VAT.
Konta Asport na allegro :
- asport
- asport_pl

Zaufało nam już ponad 28 tysięcy użytkowników.

Certyfikaty:
Klient ma możliwość zwrotu nieuszkodzonego oraz nieużytkowanego produktu do 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

PLECAK TURYSTYCZNY, ROWEROWY, MIEJSKI

model FUTURA 22

firmy DEUTER

34201

Nowoczesna forma połączona z funkcjonalnymi detalami - to seria Futura. Model Futura 22 to plecak najlepiej sprawdzający się podczas wycieczek górskich, turystycznych i rowerowych, ale również jako plecak miejski.

Idealny w upalne dni dzięki systemowi Deuter Aircomfort z siatką oddzielającą plecy od plecaka, niezastąpiony podczas upalnych wakacji, podróży w tropiki wszędzie tam gdzie upał jest trudny do zniesienia. System Aircomfort sprawdza się świetnie także wtedy, gdy używamy odzieży z membraną, w chłodne i deszczowe dni - wówczas siatka pozwala w niezakłócony sposób cyrkulować powietrzu i odprowadzać nagromadzoną wilgoć od ciała. Pas biodrowy został skonstruowany w taki sposób, by nie przeszkadzać w mieście oraz w trakcie jazdy na rowerze. Boczne uchwyty umożliwiają dopięcie kijów, statywu i czekana. Plecak posiada dwie komory zapinane na suwak. System nośny posiada wbudowaną dodatkową piankę w miejscu styku pleców w odcinku dolnym z plecakiem. To udoskonalenie powoduje lepsze przyleganie plecaka do pleców, większy komfort w użytkowaniu oraz stabilność w każdym położeniu.


Opis:

  • pokrowiec przeciwdeszczowy, uszyty z jednego kawałka materiału
  • kompatybilny system H2O (max 3.0L)
  • troki ściągające przy pasach nośnych, pozwalające na lepsze dopasowanie plecaka
  • dwie komory oddzielone suwakiem
  • pas biodrowy
  • pas piersiowy
  • dwie kieszenie zewnętrzne, boczne z siatki
  • jedna kieszeń zewnętrzna zapinana na suwak
  • kieszeń wewnętrzna zapinana na suwak
  • kiszeń na mokrą odzież
  • uchwyty na kijki, statyw, czekan itp.
  • boczne troki kompresyjne
  • kolor: zielono-szary (2840)

Specyfikacja techniczna:

  • całkowita waga (g): 1260
  • przeznaczenie: turystyka, rower, miasto
  • pojemność: 22 L
  • materiał: Ripstop 210 / Super-Polytex
  • system nośny: DEUTER AIRCOMFORT
  • wymiary: 52 x 32 x 24 cm

Technologie:

DOBÓR PLECAKA

Deuter oferuje zarówno damskie jak i męskie plecaki. Plecaki oznaczone symbolem SL dedykowane są przede wszystkim kobietom, ale często występuje sytuacja, że mężczyznom o niskim wzroście lub drobnej budowie ciała bardziej odpowiadają plecaki z symbolem SL. Dobierając taki plecak, należy zwrócić szczególną uwagę na wysokość położenia pasa biodrowego oraz komfort jaki mają spełnić pasy nośne.

Jeżeli nie jesteś przekonany, który plecak wybrać polecamy wykonanie krótkiego testu poniżej.

DOPASOWANIE PLECAKA

Właściwie wyregulowany plecak to gwarancja udanej wyprawy i możliwość docenienia tego co w plecakach najważniejsze - systemu nośnego.

1. Poczuj prawdziwą wagę plecaka w tym celu napełnij plecak ciężarem podobnym do tego, który będziesz nosił i nastepnie poluzuj wszystkie paski i troki.

2. Pas biodrowy plecaka powienien znajdować się tuż nad kościami biodrowymi. Jeżeli pas jest za wysoko może uciskać żołądek, jeżeli zaś za nisko to plecak może ocierać biodra.

3.Teraz należy dokręcić szelki, ale niezbyt mocno. Główny ciężar plecaka powinien być na pasie biodrowym.

4. Szelki plecaka powinny być umieszczone między łopatkami, a plecak powinien idealnie przylegać do pleców.

A. Jeżeli pozycja plecaka jest zbyt niska, długość pleców użytkownika jest za krótka.

B. Szelki mogą ześlizgiwać się z ramion.

C. Jeśli pozycja plecaka jest za wysoka, długość pleców użytkownika jest za długa.

D. Zbyt wysoko umieszczony plecak może doprowadzić do otarcia szyi i ramion. Nie pomoże regulacja szelek, dlatego należy wybrać plecak o odpowiedniej długości pleców SL lub Standard.


5. Jeżeli zakończyłeś regulację wysokości plecaka należy wyregulować oraz zapiąć pasek stabilizujący. Paska nie należy zapinać zbyt mocno, ponieważ może on utrudnić oddychanie.

6. Poprzez luzowanie i zaciąganie troków, można w różnym stopniu przenosić ładunek na biodra lub ramiona i tym samym dawać odpocząć poszczególnym obszarom naszego ciała. Perfekcyjne usytułowanie pionu plecaka waha się pomiędzy 30º i 45º .

E. Trokami można regulawać kąt plecaka wybierając wyższy lub niższy.

F. Można przedłużyć lub dociągnąć szelki, tak aby plecak perfekcyjnie pasował do pleców.

ŚRODEK CIĘŻKOŚCI PLECAKA

Środek ciężkości powinien być blisko ciała i idealnie na wysokości ramion. Wtedy plecak nie będzie ciągnąć nas do tyłu.

Jak prawidłowo załadować większą pojemność plecaka (od około 30 l)?

Umieść śpiwór, sprzęt i inne lekkie przedmioty w dolnej komorze. W środkowej części plecaka jest miejsce na cięższy ekwipunek. To tutaj powinien znajdować się środek ciężkości plecaka. W środkowej zewnętrznej komorze umieść odzież. Natomiast sprzęt ciężki (namiot, jedzenie, kurtkę) umieść w środkowej wewnętrznej komorze blisko pleców. Małe przydatne w trakcie wędrówki przedmioty umieść w górnej komorze, dzięki temu zawsze będą pod ręką.

Stanowczo nie wolno:

  • umieszczać ciężkich rzeczy (np. namiotu) pod plecakiem – obniżysz środek ciężkości plecaka i będzie Ci bardzo trudno go nieść
  • doczepiać sprzętu z boku plecaka, tak aby plecak stał się bardzo szeroki.
  • obciążać jednej strony plecaka (np. poprzez pionowe doczepienie namiotu) – przesuniesz wtedy środek ciężkości poza kręgosłup.

Na łatwym terenie (szlaki turystyczne, trasy płaskie) środek ciężkości plecaka powinien znajdować na wysokości ramion. Na trudnych trasach (alpejskich, via ferrata) środek ciężkości powinien byc zlokalizowany na środku pleców. Bardziej nachylona do przodu pozycja pozwala na lepszą równowagę użytkownika.

DEUTER SUPER POLYTEX
POLIESTER

Poliestrowa lekka tkanina odporna na zużycie i pokryta grubą warstwą PU, stosowana w wielu modelach plecaków przeznaczonych do średniego obciążenia min. seria Futura i Daypack.

DEUTER MICRORIP NYLON
POLIAMID

Tkanina ta znajduje zastosowanie w budowie lekkich plecaków rowerowych, w serii AC Lite oraz ACT Trail. Została wzmocniona nićmi Ripstop i pokryta warstwą PU.

DEUTER ADVANCED AIRCOMFORT SYSTEM

Konstrukcja siatki oddzielającej plecy od plecaka - Deuter Aircomfort System, zapewnia doskonałą cyrkulację powietrza, ponieważ wilgotne powietrze zostaje swobodnie odprowadzone w 3 kierunkach. Renomowany Instytut w Hochenstein potwierdził, iż zastosowanie oryginalnego systemu z siatką firmy Deuter, redukuje potliwość o 25 procent. Badania dowiodły również, iż System Aircomfort pozwala podczas wysiłku obniżyć temperaturę ciała o około 3 stopnie Celsjusza. Ta zależność ma istotny wpływ na obniżenie tętna, a tym samym na odciążenie układu krążenia i zachowanie większych rezerw energii.
Dodatkowo w systemie Aircomfort Advanced, komfort noszenia podwyższają poduszki w dolnej części systemu. Skonstruowane z bilaminowanej pianki, która nie tylko amortyzuje ciężar, ale również skutecznie odpowiada za cyrkulację powietrza.

  1. Cyrkulacja powietrza, dzięki zastosowaniu wolnych przestrzeni, przebiega w trzech kierunkach.
  2. Poduszki wentylacyjne wykonane z oddychającej pianki o podwójnej strukturze, zwiększające wentylację oraz podnoszące komfort noszenia plecaka.
  3. Stelaż plecaka wykonany ze specjalnego rodzaju stali, pozwalającego zachować elastyczną i lekką strukturę szkieletu oraz jednocześnie nadającego odpowiednie napięcie siatce.
  4. Anatomicznie wykonane pasy nośne pokryte specjalną tkaniną MeshTex.

Plecak z systemem Aircomfort to 15% mniej potu niż w tradycyjnych plecakach. Aircomfort redukuje nagrzewanie aż do 5°C, rezultatem jest podwyższenie komfortu użytkownika.

Na poniższym rysunku termowizyjnym można zaobserwować jaka jest różnica kiedy plecak nie jest wyposażony w system i kiedy jest. Widoczna wyraźna jest redukcja temperatury.

Gwarancja:

  • Towar objęty gwarancją producenta 24 mc.







ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE PLECAKIZOBACZ NASZE TORBY SPORTOWE, TURYSTYCZNEZOBACZ NASZ SPRZĘT TURYSTYCZNY
asport+plecaki asport+sprzet+turystyczny
asport