PROMOCJA
z 299zł na 285zł
PLECAK ROWEROWY, DAMSKI
model BIKE ONE SL 18 L firmy DEUTER
22047
Plecak rowerowy dopasowany do kobiecych potrzeb!
Plecak dla kobiet, skupiający w sobie wszystkie cechy idealnego plecaka. Przystosowany do kobiecej sylwetki - między innymi dzięki pasom nośnym, które są krótsze, bliżej osadzone oraz węższe, aby nie powodować obtarć. Pas piersiowy również został zmodyfikowany tak, by kobiety nie czuły szybkiego zmęczenia.
Plecak jest kompaktowy, bardzo stabilny i funkcjonalny dzięki czemu spełnia wymagania nawet najbardziej wymagającej rowerzystki. Nosi się go z przyjemnością, a to za zasługą wentylowanego pasa biodrowego oraz miękko wyściełanych pasów nośnych. Płynna regulacja pasa piersiowego ułatwia idealne dopasowanie. Zastosowany Airstripes System od środka usztywniono alu-szynami.
Wewnątrz plecaka znajduje się wyjmowana karimata, nieoceniona podczas odpoczynków. Na dnie plecaka znajduje się chowany pokrowiec przeciwdeszczowy w kolorze jaskrawym, żółtym kolorze, który dodatkowo stanowi świetne oznaczenie na drodze. Zamki zapinające komorę główną wyposażono w zatrzaski zapobiegające samoistnym rozpięciom suwaka podczas jazdy.
Opis:
- uchwyt na kask
- pokrowiec przeciwdeszczowy
- wyjmowana karimata do siedzenia
- kieszenie boczne z siatki
- dwie kieszenie od frontu zapinane na zamek
- kieszeń wewnętrzna na dokumenty
- kieszeń wewnętrzna na mokrą odzież
- pas biodrowy
- pas piersiowy
- system H2O dla bukłaka max. 2l - opcjonalnie (bukłak należy dokupić osobno)
- odblaskowe logo
- boczne paski kompresyjne
- waga: 850 g
- materiał: Ripstop 210/ 250D Pocket Rip
- wymiary: 48 x 25 x 18 cm
- pojemność: 18 L
- kolor: brązowo-turkusowy (6306)
Gwarancja:
- Towar objęty gwarancją producenta 24 miesiące
Szczegóły produktu:
- kieszenie na pasie biodrowym
- bocne kieszonki z siatki np. na butelkę
- odblaski z boku i od frontu
- wyjmowana karimata do siedzenia
- przednia kieszonka na dokumenty
Technologie dla produktu:
DEUTER RIPSTOP 210
Nowa bardzo gęsto tkana tkanina nylonowa o wytrzymałości 210 den. o bardzo wysokiej wytrzymałości. Rozpoznawalna po technicznej i połyskliwej powierzchni z mocnym ripstopowym splotem. Ta bardzo lekka i wyjątkowo trwała tkanina pasuje doskonale do konstrukcji plecaków o bardzo niskiej wadze. Od wewnątrz pokryta warstwą PU, wykorzystywana wyłącznie w serii plecaków ACT Lite.
DEUTER AIRSTRIPES SYSTEM
Ten specjalny system, stworzony z myślą o rowerzystach, znalazł również zastosowanie w plecakach miejskich. Wykonany jest z dwóch konturowanych pasów ze specjalnej pianki pokrytej tkaniną Mesh. Struktura wyżłobionej pianki umożliwia swobodną cyrkulację powietrza na 80 procentach powierzchni pleców. Dodatkowo przez odpowiednie ułożenie profili z pęcherzykowatej pianki osiągnięto tzw. efekt kominowy. Zaleta: wyczuwalna cyrkulacja powietrza i odpowiedni komfort temperatury pleców przy jednoczesnym wysiłku fizycznym.
Airstripes System ma równiez jeszcze jedną ważną zaletę, kanał wentylacyjny, który znajduje się pomiędzy rzędami obu poduszek pełni również oprócz funkcji chłodzącej ważną rolę w ochronie kręgosłupa. W nim "chowa" się kręgosłup wtedy gdy plecy rowerzysty znajdują się w pozycji pochylonej. Tą niebywałą zaletę doceni każdy, kto odbywa wielogodzinne jazdy z plecakiem.
- Pasy nośne ukształtowane anatomicznie, pokryte tkaniną 3D-AirMesh dla lepszej cyrkulacji, dodatkowo zastosowany pas piersiowy umożliwia lepsze dopasowanie plecaka oraz zapobiega obsuwaniu się pasów nośnych.
- Dwa rzędy poduszek, ułożonych do kształtu pleców, dla właściwej cyrkulacji i stabilizacji plecaka.
- Wewnątrz poduszki składają się z bilaminowanej, konturowo ułożonej pianki. Dla zwiększenia cyrkulacji powietrza, odprowadzenie gorącego powietrza i doprowadzenie chłodnego, odbywa się nie tylko centralnym kanałem wentylacyjnym, ale również mikro-kanalikami, które znajdują się pomiędzy poszczególnymi elementami pianki.
- Wyprofilowane elastyczne szyny aluminiowe, umożliwiające doskonałe dopasowanie do anatomicznej budowy pleców, poprawiające cyrkulację (uwaga: szyny aluminiowe zastosowane tylko w wybranych modelach - informacja w poszczególnych opisach)
- Pas biodrowy pokryty oddychającą tkaniną, jego konstrukcja umożliwia jazdę na rowerze w każdym położeniu. W plecakach rowerowych pas biodrowy położony jest wyżej, tak by nie ograniczać ruchu podczas jazdy na rowerze.
SL - DAMSKIE DOPASOWANIE
Forma naszego plecaka jest dostosowana do przeciętnej osoby o sportowej sylwetce. Ponieważ nie każdy jest do tej normy dopasowany modele damskie mogą mieć zastosowanie u mężczyzn, tak samo jak modele męskie u kobiet. Szczególną uwagę w plecakach o dużej pojemności należy zwrócić na właściwe dopasowanie do sylwetki i tu szczególnie ważnym jest zwrócenie uwagi na dostosowanie plecaka. Zasadą jest, że czym plecak ma większą pojemność tym bardziej kobiety powinny zwracać uwagę na właściwe dopasowanie systemu do ich budowy. System Vari-Quick pozwala jednym ruchem ręki wymienić szelki z modelu SL na szelki większe lub odwrotnie, jeżeli oryginalne nie są tak dobrze dopasowane. Właściwe dopasowanie pasów nośnych i pasa biodrowego gwarantuje komfortowy marsz przez wiele godzin.
- Kobiety mają krótsze plecy od mężczyzna, dlatego plecaki SL maja krótszy system nośny niż modele standardowe. Modele SL nadają się dla mężczyzn o krótszej budowie pleców.
- Dla perfekcyjnego dopasowania plecaka, pasy nośne w modelu SL (damskim) są węższe i krótsze.
- Obustronnie miękkie kanty w pasach nośnych, mniejsze klamry, bardzo wąsko zakończone pasy nośne powodują, iż pasy nośne modelu SL nie powodują obtarć pod pachami, na wewnętrznej stronie przedramienia, również nie uciskają piersi. Pas piersiowy w modelach SL - posiada większą możliwość regulacji w pionie, dzięki temu można go lepiej dostosować do rożnych kobiecych sylwetek.
- Z uwagi na mniejszą szerokość ramion u kobiet, pasy nośne modeli SL położone są bliżej siebie aby zapobiec obsuwaniu się z ramion.
- Aby pas biodrowy dobrze przylegał do damskich bioder, jest on po zapięciu skierowany lekko do dołu, ma kształt eliptyczny, posiada poduszki-kliny na kościach biodrowych dla lepszego komfortu i dopasowania.
- Pas biodrowy po zapięciu przypomina formą kulę, a jego punkt zapięcia powoduje, iż jest on ukośnie zawieszony (z tyłu - wyżej, z przodu niżej), taka konstrukcja zawieszenia powoduje doskonałe przyleganie plecaka do pleców i maksymalne wykorzystanie pasa biodrowego dla przejęcia ciężaru z ramion.
- Zapięcie do przodu - poprzez ściąganie troka do przodu (szczególnie stosowane przy plecakach o większej pojemności), precyzyjne i łatwe w użyciu, nie wymagające dużej siły.
ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE PLECAKI, TORBYZOBACZ NASZ SPRZĘT TURYSTYCZNY