Kontakt
Grafton Anita Skorek
ul. Krasickiego 24
42-300 Myszków
NIP: 954[zasłonięte]6950
tel. 531 [zasłonięte] 050
tel. 531 [zasłonięte] 251
[zasłonięte]@e-grafton.pl
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od godz. 9 - 17
W tym czasie odbieramy telefony i odpowiadamy na maile.
Oferta
Realizujemy płatności za pośrednictwem:
- płatności Allegro
- płatność przy odbiorze
- przedpłata na konto nr:
61 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]1680091 [zasłonięte] 306108
85 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 242977
Płatności
Zajmujemy się sprzedażą oryginalnych kosmetyków i chemii gospodarczej importowanych z Wysp Brytyjskich.
Cały asortyment jest nowy i fabrycznie zapakowany.
Wszystkie produkty pochodzą z legalnych źródeł dystrybucji.
Każdy klient otrzymuje wraz z towarem paragon.
Na życzenie wystawiamy faktur VAT.
Wysyłka
Zamówienie jest pakowane po zaksięgowaniu pieniążków na naszym koncie lub w systemie Payu, lub po otrzymaniu informacji o wyborze przesyłki za pobraniem.
W przypadku wysyłki na adres inny niż zarejestrowany na Allegro, proszę o wskazanie właściwego adresu w Formularzu Opcji Dostawy: w sekcji 'adres do wysyłki' zaznaczając opcję 'inny adres'.
Przesyłki kurierskie nadajemy codziennie za pośrednictwem kuriera DHL. Spakowane zamówienia przekazujemy przewoźnikowi o godz. 11 każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku).
Wpłaty za zakupy dokonane po tej godzinie przechodzą do wysyłki na dzień następny.
Przesyłki realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej są wysyłane trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki.
Wysyłany towar pakujemy w koperty bąbelkowe bądź kartony. Na koszt przesyłki składają się: opłata pocztowa/kurierska i opakowanie.
Przy zakupie kilku przedmiotów koszt przesyłki kurierskiej jest stały - (do 30kg). Obejmuje również pełne ubezpieczenie na wypadek zniszczenia lub zaginięcia przesyłki z winy kuriera.
W przypadku wysyłki kilku przedmiotów Pocztą Polską, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia realnego kosztu.
Po otrzymaniu towaru prosimy o wystawienie komentarza - jest to dla nas sygnał że przesyłka dotarła na miejsce.
Reklamacje i zwroty
Jeśli zdarzyłby się jakikolwiek problem z zamówionym towarem (przedłużająca się dostawa, uszkodzenie, pomyłka) - skontaktuj się z nami. Szanujemy swoich klientów - odpowiadamy na wszystkie maile i telefony.
|