Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DETERMINANTY I MODELE WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW...

14-07-2012, 16:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2394408292
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 18   
Koniec: 03-07-2012 13:12:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

DETERMINANTY I MODELE WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

DETERMINANTY I MODELE WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]08172
  • liczba stron: 248
  • Okładka: kartonowa foliowana
  • Wydawnictwo: PWE (Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne)
  • Seria: Ekonomia i zarządzanie
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono:

    • istotę zarządzania wartością przedsiębiorstwa
    • źródła informacji na potrzeby tego zarządzania
    • mierniki wartości przedsiębiorstwa
    • tworzenie modeli do badania determinant wartości przedsiębiorstwa
    • ocenę przydatności modeli
    • niefinansowe czynniki tworzenia wartości przedsiębiorstwa

    Spis treści:
    Rozdział 1. Ogólne problemy zarządzania wartością przedsiębiorstwa
    1.1. Geneza zarządzania wartością przedsiębiorstw
    1.2. Istota wartości przedsiębiorstwa jako kategorii ekonomicznej
    1.3. Teoretyczne podstawy zarządzania wartością przedsiębiorstwa i przesłanki jego wdrożenia
    1.4. Koncepcja tworzenia wartości dla akcjonariuszy a koncepcja wartości dla wszystkich grup w otoczeniu przedsiębiorstwa
    1.5. Entity Approach a Equity Approach
    1.6. Cele, zadania i wymogi wyceny wartości przedsiębiorstwa
    Rozdział 2. Źródła informacji na potrzeby zarządzania wartością przedsiębiorstwa
    2.1. Określenie zapotrzebowania na informacje
    2.2. Źródła informacji pochodzące z otoczenia przedsiębiorstwa
    2.3. Wewnętrzne Źródła informacji i ich asymetria w analizach wewnętrznych oraz zewnętrznych
    2.4. Value Reporting w likwidacji luki informacyjnej
    2.5. Obowiązek publikacyjny w świetle aktów prawnych
    2.6. Informacja wynikająca z badań bezpośrednich
    Rozdział 3. Mierniki monitorowania wartości przedsiębiorstwa
    3.1. Konstrukcja mierników wartości przedsiębiorstwa i ich klasyfikacja
    3.2. Mierniki monitorowania rynkowej wartości przedsiębiorstwa
    3.3. Charakterystyka mierników monitorowania wewnętrznej wartości przedsiębiorstwa
    3.4. Pomiar czynników niefinansowych na potrzeby monitorowania wartości przedsiębiorstwa
    3.5. Problem doboru właściwych mierników monitorowania wartości przedsiębiorstwa
    Rozdział 4. Ogólne założenia konstrukcji modeli wykorzystywanych w badaniu determinant wartości przedsiębiorstwa
    4.1. Model w badaniach ekonomicznych
    4.2. Czynniki tworzące wartość przedsiębiorstwa
    4.3. Operacjonalizacja zmiennych badawczych wykorzystywanych w identyfikacji determinant w sferze finansowej
    4.4. Problem szacowania kosztu kapitału
    4.5. Podejście deterministyczne a podejście stochastyczne w identyfikacji finansowych determinant
    4.6. Metody deterministyczne w kwantyfikacji zależności przyczynowo - skutkowych
    4.7. Założenia konstrukcji wybranych modeli wartości przedsiębiorstwa uwzględniających czynniki niefinansowe
    Rozdział 5. Konstrukcja modeli deterministycznych i ich przydatność w identyfikacji i ocenie czynników tworzących wartość przedsiębiorstwa
    5.1. Model rynkowej wartości przedsiębiorstwa
    5.2. Możliwość uwzględnienia przepływów pieniężnych w modelu rynkowej wartości przedsiębiorstwa
    5.3. Modele deterministyczne monitorowania wewnętrznej stopy zwrotu z kapitału własnego przedsiębiorstwa
    5.4. Polityka dywidendowa przedsiębiorstwa
    Rozdział 6. Stochastyczne modele w identyfikacji determinant wzrostu wartości przedsiębiorstwa
    6.1. Wartość poznawcza podejścia stochastycznego
    6.2. Metody wyboru zmiennych kształtujących zmiany wartości przedsiębiorstw
    6.3. Uzasadnienie wyboru stosowanych metod
    6.4. Wybrane komputerowe programy zawierające analizę regresji
    6.5. Identyfikacja czynników determinujących wzrost wartości rynkowej spółek
    6.6. Identyfikacja czynników determinujących wzrost wewnętrznej wartości spółek
    6.7. Wnioski wynikające z zastosowania podejścia stochastycznego
    Rozdział 7. Niefinansowe czynniki tworzenia wartości przedsiębiorstwa
    7.1. Potrzeba rozszerzenia badania determinant wartości przedsiębiorstwa o czynniki niefinansowe
    7.2. Założenia metodyczne identyfikacji niefinansowych determinant wartości przedsiębiorstw
    7.3. Czynniki wzrostu wartości w sferze klientów i rynków zbytu
    7.4. Identyfikacja czynników wzrostu wartości w sferze zatrudnienia i zarządzania przedsiębiorstwem
    7.5. Determinanty wzrostu wartości w sferze dostawców i rynków zaopatrzenia
    7.6. Czynniki wzrostu wartości w sferze procesów i innowacji
    7.7. Podstawowe czynniki niefinansowe tworzenia wartości przedsiębiorstw
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa