Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Deszcz Zamówień Jak Przyciągnąć... [nowa]

24-01-2012, 5:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093470
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 00:48:07
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Deszcz Zamówień Jak Przyciągnąć Klientów Bez Względu Na Branżę
Ford Harding

Deszcz Zamówień Jak Przyciągnąć Klientów Bez Względu Na Branżę
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-83732-56-3
  • liczba stron: 476
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Wymiary: 160 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-09
  • Opis

    SPRZEDAWAJ JAK ZAWODOWIEC!
    W najnowszym wydaniu swojej klasycznej już książki, Deszcz zamówień, Ford Harding pokazuje krok po kroku, jak możesz prawdziwym asem w sprzedaży usług twojej firmy - nawet jeśli nigdy w życiu nie zajmowałeś się sprzedażą żadnych produktów. Ten przejrzysty, pełen łatwych do zastosowania strategii i wskazówek podręcznik podpowiada ci, jak:

    - Pisać artykuły do pism branżowych
    - Odbywać wizyty akwizycyjne i dzwonić "w ciemno" jak zawodowy sprzedawca
    - Prowadzić networking, by zbudować trwałą bazę klientów
    - Opracować skuteczną strategię sprzedaży
    - Dzięki tej książce opanujesz umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży, potrzebne, by przetrwać i świetnie prosperować - transakcja po transakcji.
    Profesjonalistę, który znakomicie radzi sobie ze zdobywaniem nowych zleceń i klientów, uważa się za więcej niż tylko sprzedawcę. Jego specjalne zdolności mają wpływ na styl życia firmy, tego małego społeczeństwa, którego jest on częścią. Rainmaker - ten, który sprowadza do firmy deszcz zamówień i pozwala jej kwitnąć - to trafny tytuł dla osoby wnoszącej tak istotny wkład.
    Jeśli rozwiniesz odpowiednie umiejętności; jeśli potrafisz zrozumieć, że marketing to gra liczbowa, w której trzeba zaliczyć wiele drobnych porażek, żeby później wygrać; jeśli umiesz narzucić sobie dyscyplinę potrzebną do utrzymania się na rynku; jeśli potrafisz dopingować siebie aż do osiągnięcia sukcesu - to ty także możesz zostać rainmakerem.
    O AUTORZE
    Ford Harding jest prezesem firmy Harding & Company, która zajmuje się szkoleniem profesjonalistów w zdobywaniu nowych klientów. Jego książki to lektura obowiązkowa niezbędna do uzyskania certyfikatu Society for Marketing Professional Services. Publikował m. in. w "Harvard Business Review" i "Wall Street Journal". Mieszka w Maplewood, w stanie New Jersey.
    Koncepcje Forda Hardinga są innowacyjne, a jednocześnie niezwykle pragmatyczne i wykonalne. Przedstawia bardzo przejrzystą formułę przyciągania nowych klientów. Ta książka to ważne źródło informacji dla każdego profesjonalisty, który chce rozwinąć swoje w tym zakresie umiejętności.
    - David Nadler, wiceprezes Marsh & McLennan Companies

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa