Destroy All Humans! 2: Make War Not Love to sequel znakomitej gry akcji Destroy All Humans!, stawiającej nas w obliczu konfliktu między ludzkością a przybyszami z Kosmosu. Jednak, w przeciwieństwie do większości tego typu sytuacji, tym razem stajemy po stronie Obcych.
Tytuł nie wprowadza rewolucji w stosunku do oryginału, gdyż działa tutaj schemat, bardzo często stosowany w przypadkach kontynuacji – dajmy to, co się sprawdziło, tylko ulepszone i więcej. Po raz kolejny wcielamy się w postać Crypto 137, który wraca na Ziemię, by dokończyć misję rozpoczętą w pierwszej części – zlikwidować wszystkich ludzi. Tym razem protagonista trafia w okres lat sześćdziesiątych XX wieku, epokę wolnej miłości, długowłosych hippisów, a także Zimnej Wojny.
Twórcy gry przygotowali kilka misji, toczących się na całej kuli ziemskiej. Mamy okazję dokonywać zniszczeń na terenach między innymi: Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Japonii i Związku Radzieckiego. Czoła stawia nam cała rzesza przeciwników, na czele z takimi „rodzynkami”, jak specjalni agenci, szpiedzy, genetycznie modyfikowani żołnierze czy ninja. Crypto 137 dysponuje pokaźnym arsenałem, pozwalającym burzyć, palić, bombardować i zabijać zarówno z ziemi, jak i z powietrza (cóż to był by za Obcy bez statku kosmicznego?). Część starych broni (np. Zap-o-matic) uległa podrasowaniu, pojawia się też nowy zestaw śmiercionośnych narzędzi: The Meteor Strike, Disclocator i Gastro Gun. Więcej zabawek możemy odblokować, osiągając dobre wyniki na poszczególnych etapach. Nasz bohater posiada jeszcze szereg umiejętności psychokinetycznych, pozwalających podporządkowywać i kontrolować ludzi. Podobnie, jak w przypadku arsenału, do starych (PK, Cortex Scan, Hybno Blast), dołączyły nowe zdolności: Transmogrify, Mindflash, Body Snatching. Wszystko razem czyni z głównego bohatera prawdziwą maszynę bojową. Oprócz trybu single player jest możliwość rozgrywki dla dwóch graczy. Bawimy się wtedy na podzielonym ekranie, na zasadzie współpracy. (źródło:www.gry-online.pl)