Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DESTINATION BRANDS: MANAGING PLACE REPUTATION

11-02-2015, 3:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 288.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985345788
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-02-2015 03:48:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39389, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09693, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64527, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00158, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23378, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39389, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09693, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64527, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00158, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23378

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Destination Brands: Managing Place Reputation

DESTINATION BRANDS: MANAGING PLACE REPUTATION

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 9 Mar 2011
Dimensions: 19.1 x 2 x 23.5 cm
Format: Paperback
Pages: 392
Condition: NEW
Product_ID: AADA969305

 

 

This textbook shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. It asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts and challenges. It tackles how place perceptions are formed, how cities, regions and countries can enhance their reputations as creative, competitive destinations, and the link between competitive identity and strategic tourism policy making. It includes 25 completely new chapters authored by place brand consultants, destination marketers, diplomats, designers and academics, including Anholt, Kotler, Olins and other leading authorities. It offers truly global coverage, with new case studies and examples from Europe, the Americas, Africa, the Middle East and Asia-Pacific. It provides consideration of contemporary issues surrounding place reputation management, such as the importance of digital platforms, social networking, and media and public relations.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 EVENT PLANNING Judy Allen

 DESTINATION MARKETING Steven Pike

 NATION BRANDING: CONCEPTS, ISSUES, PRACTICE Dinnie

 COMPETITIVE IDENTITY Simon Anholt

 CITY BRANDING: THEORY AND CASES Dr Keith Dinnie

 HOW TO BRAND NATIONS, CITIES AND DESTINATIONS