|
Dane techniczne:
WYPORNOŚĆ (litry): |
160 |
DŁUGOŚĆ (cm): |
253 |
SZEROKOŚĆ (cm): |
78 |
WAGA (kg): |
9.9 |
STATECZNIK: |
52 POWER BOX |
MODEL: |
X-CITE RIDE II |
KONSTRUKCJA: |
ES (Epoxy Sandwich) |
ROK: |
2009 |
ZAKRES ŻAGLI (m2): |
6.4< |
ZASTOSOWANIE: |
FREERIDE |
|
Cena: 4490 zł Cena promocyjna: 1900 zł
|
X- CITE RIDE to bardzo uniwersalna deska dla początkujących i średniozaawansowanych windsurferów pragnących uczyć się lub doskonalić pływanie oraz manewry w ślizgu. Pisano o niej „sama pływa i wybacza wszystkie błędy. Szybko wchodzi w ślizg nawet pod niedoświadczonym deskarzem, bardzo skrętna i relatywnie szybka jak na tak uniwersalną deskę. "Rakietowy" kształt poprawia kontrolę ułatwiając super szybkie skręty w pełnym ślizgu, a zmniejszona grubość deski powoduje obniżenie stopy masztowej, co owocuje większą kontrolą podczas przeżaglowania. Jeżeli chcesz opanować pływanie w trapezie, w ślizgu w footstrapach oraz uczyć i doskonalić rufę w ślizgu to jest właśnie deska dla Ciebie :D
STAN DESKI: Pokład w stanie dobrym (naprawa na na rufie wykonana przez specjalistę. Deska oczywiście nie nabrała wody, a jej waga odpowiada wadze katalogowej). W zestawie 4 footstrapy oraz nosek na dziób (protektor był doklejany na silikon i bezbarwną taśmę, można go oczywiście odczepić bez uszkodzenia deski). Deska nie posiada statecznika.
W razie potrzeby pomożemy dobrać odpowiednią długość statecznika, oraz zaproponujemy ciekawą ofertę cenową na jeden z naszych produktów.
PRZY ODBIORZE OSOBISTYM I PŁATNOŚCI GOTÓWKOWEJ DODATKOWY ATRAKCYJNY RABAT (pytaj telefonem lub mailem)!!!
Sprzęt pochodzi z naszej szkoły Fun Surf mieszczącej się w Chałupach. Niektóre firmy proponują mocno wyeksploatowany sprzęt po szkołach z południa Europy, gdzie sezon trwa 6 miesięcy, a słońce i sól powodują spore zmęczenie materiału. Nasz sprzęt był używany 2 miesiące, przy niezbyt silnych wiatrach i nasłonecznieniu oraz przechowywany pod dachem. Deski rzadko pływały w warunkach ślizgowych, przez co pokład nie jest wyrobiony (miękki), a antypoślizg jest w dobrym stanie. # deski oferowane przez konkurencję, importowane ze szkół z południa Europy, mają często miękki pokład pod i między padsami. Zwykle są po naprawach, ponieważ łatwiej o katapultę w warunkach ślizgowych. Długi sezon i trzykrotnie większy przebieg mają też negatywny wpływ na jakość antypoślizgu.
|