Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DESIGNING THE EDITORIAL EXPERIENCE Apfelbaum

11-04-2015, 1:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 186.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5169738536
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-04-2015 01:41:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48246, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80435, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66211, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25389, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80194, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48246, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80435, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66211, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25389, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80194

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Designing the Editorial Experience: A Primer for Print, Web, and Mobile

DESIGNING THE EDITORIAL EXPERIENCE Apfelbaum

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Sue Apfelbaum, Juliette Cezzar
Language: English
Publisher: Rockport
Publication Date: 1 Mar 2014
Dimensions: 25.4 x 20.6 x 2.8 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: 159B5CD959

 

 

In a world of media that seems to be ever-changing, how do we define what a newspaper, magazine or journal physically is? Are we drinking our morning coffee on a Sunday as we sit down and read our newstablet? Look around any doctor's office waiting room and you will find two people reading the same magazine, one holding the paper version, another on their phone. With so many mediums, designers need to evaluate the best formats to convey an editorial vision. In ''Designing the Editorial Experience,'' authors Sue Apfelbaum and Juliette Cezzar will discuss what it means to design for multiple media. It features advice from professionals in both the design and editorial fronts --and digital strategists too-- about what is constant and what is changing in the field. Inside, you will find examples of the best editorial design being produced today. In addition, explore the audiences for content, what forms the content takes, and how workflows are managed. This book provides a primer on the elements of editorial design that result in rich, thoughtful, and rewarding editorial experiences.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 TYPE ON SCREEN Ellen Lupton

 THE MODERN MAGAZINE Jeremy Leslie

 CREATIVITY, INC Ed Catmull Dr

 WORK FOR MONEY, DESIGN FOR LOVE David Airey

 DESIGNING NEWS Francesco Franchi