Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DESIGNING B2B BRANDS Onaindia, Resnick

11-04-2015, 7:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 240.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5169964282
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-04-2015 07:19:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31754, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30459, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01038, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96472, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84574, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31754, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30459, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01038, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96472, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84574

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Designing B2B Brands: Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers

DESIGNING B2B BRANDS Onaindia, Resnick

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Carlos Martinez Onaindia, Brian Resnick
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 26 April 2013
Dimensions: 27.7 x 22.1 x 1.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: 111D457471

 

 

“As an in–depth explanation of one organisation’s brand strategy, this guide is both fascinating and full of useful insights.” — The CA magazine (UK) Get tactical insight from the top business–to–business branding experts—and gain a global presence This comprehensive manual lays out the steps necessary for creating an iconic global identity. It uses the lessons and inside knowledge of Deloitte, the world′s largest professional services organization, to help other business–to–business operations deliver a high–impact, value–added brand experience. This book will illustrate all the components of an integrated brand identity system, and how they can be crafted and implemented for optimal effect. Here, the speculative is replaced by the proven: a seamless framework for global brand success, created and followed by an organization renowned for its consulting and advisory services. Features essential up–to–date strategies for keeping your brand fresh and enduring Addresses the role of designers; the marketing and communication function; human resources and talent teams; agencies and vendors; and more Considers the impact of digital and social media, two massive forces requiring new thinking for B2B brands Incorporates best practices for emerging markets With guidance that takes you on a clear, linear path toward achieving your brand objectives, this impressive single–source volume is the one book no business marketing professional should be without.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 BRAND BIBLE Debbie Millman

 CREATIVE B2B BRANDING (NO REALLY) Scot McKee

 KNOW YOUR ONIONS: GRAPHIC DESIGN Drew de Soto

 B2B A TO Z Bill Blaney