Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DESIGNING AND CONDUCTING ETHNOGRAPHIC RESEARCH

23-05-2014, 3:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 181.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178166743
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-05-2014 03:48:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26619, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26300, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91186, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37440, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28578, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26619, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26300, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91186, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37440, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28578

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Designing and Conducting Ethnographic Research: An Introduction (Ethnographer's Toolkit)

DESIGNING AND CONDUCTING ETHNOGRAPHIC RESEARCH

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Margaret Diane LeCompte, Jean J. Schensul
Language: English
Publisher: AltaMira Press,U.S.
Publication Date: 16 Sep 2010
Dimensions: 15.5 x 2.2 x 23 cm
Format: Paperback
Pages: 376
Condition: NEW
Product_ID: A75911D698

 

 

The Ethnographer's Toolkit series begins with this primer, which introduces novice and expert practitioners alike to the process of ethnographic research, including answers to questions such as who should and can do ethnography, when it is used most fruitfully, and how research projects are carried out from conceptualization to the uses of research results. Written in practical, straightforward language, this new edition defines the qualitative research enterprise, links research strategies to theoretical paradigms, and outlines the ways in which an ethnographic study can be designed. Use Designing and Conducting Ethnographic Research as a guide to the entire Toolkit or as a stand-alone introduction to ethnographic research.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.