Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DESIGN TO THRIVE Tharon Howard

23-06-2014, 6:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 239.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270282287
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 6   
Koniec: 23-06-2014 06:36:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06075, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74530, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29158, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37492, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64871, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06075, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74530, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29158, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37492, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64871

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Design to Thrive: Creating Social Networks and Online Communities that Last

DESIGN TO THRIVE Tharon Howard

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tharon Howard
Language: English
Publisher: Morgan Kaufmann
Publication Date: 22 Feb 2010
Dimensions: 19.1 x 1.5 x 23.5 cm
Format: Paperback
Pages: 250
Condition: NEW
Product_ID: A1BC749212

 

 

Social networks and online communities are reshaping the way people communicate, both in their personal and professional lives. What makes some succeed and others fail? What draws a user in? What makes them join? What keeps them coming back? Entrepreneurs and businesses are turning to user experience practitioners to figure this out. Though they are well-equipped to evaluate and create a variety of interfaces, social networks require a different set of design principles and ways of thinking about the user in order to be successful. ''Design to Thrive'' presents tried and tested design methodologies, based on the author's decades of research, to ensure successful and sustainable online communities - whether a wiki for employees to share procedures and best practices or for the next Facebook. The book describes four criteria, called 'RIBS', which are necessary to the design of a successful and sustainable online community. These concepts provide designers with the tools they need to generate informed creative and productive design ideas, to think proactively about the communities they are building or maintaining, and to design communities that encourage users to actively contribute.The key features of this book include: provides essential tools to create thriving social networks, helping designers to avoid common pitfalls, avoid costly mistakes, and to ensure that communities meet client needs; contains real world stories from popular, well known communities to illustrate how the concepts work; and features a companion online network that employs the techniques outlined in the book.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE SOCIAL MEDIA BIBLE Lon Safko

 ONLINE COMMUNICATION AND COLLABORATION Donelan

 ONLINE COMMUNITIES Jenny Preece

 BUZZING COMMUNITIES Richard Millington

 WEBS OF INFLUENCE: PSYCHOLOGY OF ONLINE PERSUASION

 MANAGING ONLINE FORUMS Patrick O'Keefe