Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Design Diaries: Creative Process in Graphic Design

11-03-2012, 21:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 119 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2115270213
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 12-03-2012, 14:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Design Diaries: Creative Process in Graphic Design


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]66968
Oprawa Oprawa miękka
Ilość stron 240
Wydawnictwo Laurence King Publishing
Język Angielski

Cena: 119.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

This thought-provoking and practical book for graphic designers and students explores creative practice in graphic design. The book examines the varied ways of getting from first thought to final product, making the creative process tangible, visible and possible. The book begins by introducing the essential elements of the creative process design philosophy, inspiration, the brief, research and development, text, image and production. What follows comprises a series of in-depth studies of a range of real life graphic design projects from the art direction of a magazine issue and the development of a logo, to the design of a poster, a font and a signage system. In each case, the designers are interviewed and their working process documented in detail. The book also includes strategies for getting started, keeping going and thinking laterally, with tricks and techniques to exercise the right-hand side of the brain.