| P O C Z T A I PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 książka - priorytet 8,50 zł *2 książki - priorytet 9zł *3 i więcej - priorytet GRATIS ! II PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1 książka - ekonomiczna - 12,50 zł - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł
K U R I E R (DPD)
I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 14 zł *3 - 10 książek - 18 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 18,00 zł * 3- 10 książek 22,00 zł *
| | | |
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 6[zasłonięte]092 93
tytułem: nick i nr aukcji
| | | |
Wpływ lęku i depresji na funkcjonowanie psychospołeczne studentów Bożena Grochmal - Bach Kraków 1996 stron 123 stan: bdb nieznaczne przetarcia okładki SPIS TREŚCI Wstęp (Bożena Grochmal-Bach)............................ 5 I. Problemy dezadaptacji studentów i próby oddziaływań pedagogiczno--terapeutycznych (Elżbieta Brycka, Bożena Grochmal-Bach)..... 7 II. Badania aktualne.................................... 15 1. Miary lęku i depresji w MMPI (Teresa Samek, Andrzej G. Samek) ..... 15 2. Depresja, jej poziom i obraz. Ilustracja w oparciu o badanie testem MMPI (Melania Pitucha, Andrzej G. Samek)....................... 26 3. Osobowościowe a aksjologiczne determinanty zachowań studentów. Lęk i depresja jako miary adaptacji - w kierunku interpretacji fenomenolo-giczno-egzystencjalnej (Anna Czajkowska, Wojciech Czajkowski)..... 36 4. Wpływ lęku i depresji na niektóre elementy struktury „modelu drugiej osoby" (Antoni Borowiec).............................. 46 5. Inwentarz psychologiczny H.G. Gougha jako metoda umożliwiająca badania sposobu funkcjonowania jednostek w sytuacjach społecznych (Bożena Grochmal-Bach, Irena Pulak)....................... 59 6. Lękowe i depresyjne determinanty poczucia sensu życia (Bożena Grochmal-Bach, Wojciech Czajkowski, Irena Pulak)................. 64 7. Czynniki determinujące oceny uzyskiwane przez młodzież na studiach wyższych (Antoni Borowiec, Barbara Sanicka)................. 73 III. Dojrzała osobowość jako wynik prawidłowej adaptacji jednostki (Bożena Grochmal-Bach, Wojciech Czajkowski)............... 86 IV. Umiejętności pomagania jako cel kształcenia psychologicznego studentów (Teresa Samek, Andrzej G. Samek)...................... 94 V. Rola wychowania wyższej uczelni jako czynnika kształtującego osobowość i dojrzałość społeczną studentów (Bożena Grochmal-Bach) ..... 99 Zakończenie (Bożena Grochmal-Bach)........................ 104
|